středa 13. března 2019

jaro ve váze



Dnes květinová středa s citátem a rádoby výtvarným tvořením. 
Pro radost. Pro potěšení oka trochu barev. Už mi barvy venku chybí.
Jaro ve váze provonělo skoro celý dům.
Žádná kytka není k MDŽ.
Ježíš, kecám, tu růžičku jsem v pátek dostala v Lidlu. Rozdávali ženám asi přebytky.
Normálně nemám kytky ve váze v jedné řadě. Dala jsem je spolu kvůli focení. 
A teď jsem si všimla, že to vypadá jako oltář 😁
Na komodě už je zase jen jedna váza. 




Citát, který mě zaujal. 


Já si deštivé a chladné dny zpříjemňuji svým neumělým malováním.
Udělejte si příjemný den.

Život v masce

Odraz v okně

23 komentářů:

  1. kvetinky sú krásne, ja mam veľmi rada tulipány. a citát je perfektne trefný, ja to stále hovorím: "AKý si to udeláš ,takový to máš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deny, ano to je trefné. Ale někdy se nezadaří :-) Měj pěkné dny.

      Vymazat
  2. Asi jÓ - je pravdivý ten citát. Barvy v přírodě už taky postrádám.
    Řekla bych, že se ve svém výtvarnu stále lepšíš !!! Ten odraz v okně je fakt zajímavý.
    Měj se hezky a ať se Ti daří!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc ti děkuji. Já sama zlepšení nevidím, to už spíš můj muž, ale tomu se víc líbí ty masky. Měj hezký večer.

      Vymazat
  3. Také mi chybí barvičky a ty jsi mě krásnými fotkami potěšila. Moc se mi líbí i Tvůj obraz Odraz v okně. Přijde mi trošku tajemný.
    Marti, měj se krásně. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, děkuji za přízeň :-) Mému muži se tento zrovna moc nelíbí. Měj hezký večer. Dnes jsem dřív nestihla.

      Vymazat
  4. Marti, já si kupují každý týden do čtyř váz teď převážně tulipány a aby mi vydržely do příštího týdne přidávám jim kostky ledu do vody.Jinak mi to tvoje malování nepřipadá vůbec neumělý.Jseš prostě talent a masky a odraz v okně nej.👍😏😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, my taky kupujeme furt někdy i víckrát v týdnu. A děkuji ti moc. Měj pěkný večer.

      Vymazat
  5. Doklepl jsem předčasně, chci popřát hezké odpoledne.Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Citát je pravdivý a trefný. Takovém mám ráda :)
    A kytky, ty už mi venku na zahradě taky chybí, takže taky domů kupuju.... A k MDŽ jsem dostala slaďoučký koblížek, lehký a nadýchaný jako mráček. Tak to ani absence kytky nevadila :o)
    Marti, měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna žádnou barevnou kytičku doma nemám, obývák se připravuje k tapetování, vše vzhůru nohama. Ale pak! Jak já se těším.
    Hezké dny Marti.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já vím, že se bude u vás tapetovat. Těším se, až uvidím výsledek. A tu spoušť si umím představit. Ale když se něco dělá, jinak to nejde. Měj pěkný večer.

      Vymazat
  8. Marti, kytičky máš nádherné a v řadě se mi líbí. Je na co koukat. :o) Doma mám také žluté tulipány. Citát je fakt pravdivý, když mám po ránu "den blbec", snažím se si ho něčím zpříjemnit, aby takto dál nepokračoval. Celkem se to i daří.
    Měj prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, mně se to taky většinou daří, ale každý den není svátek. Měj pěkný večer.

      Vymazat
  9. marti, správně by to mělo být "Jaro ve vázách" :-). Já mám ve váze ještě zimu (borovicové větve z výletu), pantoflíček, který byl krásně jarně žlutý už uvadl a ještě jsem ho ničím nenahradila. Když jdu kolem šesté domů, tak květinářství má zavřeno a v našem supermarketu jsou kytky většinou bída (dneska byly narciskyv květináči suché skoro na troud a řezané tulipány překvetlé)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, ano máš pravdu s tím nadpisem, ale mně se jednotné číslo líbilo víc :-) My taky s kytkami vždy neuspějeme, někdy je to děs a odcházíme s prázdnýma rukama. Měj se krásně.

      Vymazat
  10. Žltú farbu mám na jar najradšej ... so žiarivou zelenou krásne ladí ... a toľko kvietkov je žltých ... len si predstav lúku plnú púpav ... no ale to som odbočila ...
    Prirovnanie vázičiek k oltáru ma pobavilo ...určite to nikoho nenapadlo ... :))
    Citát sa mi veľmi páči a je hodne pravdivý ... snažím sa dni prežívať s optimistickou mysľou, i keď to mnoho krát nejde ... no, mám manžela skeptika a pesimistu ... a to je potom veľmi ťažké ... ale snažím sa ... Tvoje nové obrázky ma prekvapili ... sú dokonalé ... teším sa na ďalšie ... maj krásne dni ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, moc děkuji za krásný komentář. No dokonalé obrázky to nejsou, ale jsem moc ráda, že se ti líbí a vzhledem k tvojí úžasné tvořivosti a umění si tvého komentáře opravdu považuji. Měj hezký večer.

      Vymazat
  11. Růžičky a jiné květiny rozdávali ve všech Lidlech k MDŽ. Já dostala od kamaráda kytičku rudejch růžiček, no a mužskej, aby se neukázal jako balvan mi přinesl žlutooranžové. Už odcházejí a tak budu zas muset taky něco koupit, od vánoc musím mít pokud to jde pořád doma něco kvetoucího... život s maskou je zajímavý obraz. Hodně mi připomíná jak těžké to je s maskou žít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já jsem se k maskám inspirovala představením dcery Kdo je George Kaplan, už jsem tady o tom představení psala, a já bych s maskou žít nemohla, i když přímost a upřimnost se dnes úplně nenosí, ale dnes už je to myslím celkem běžné žít s maskou a ty vlastně málokdy poznáš, kdo to vlastně je.

      Vymazat
  12. Tak dneska se mi moc líbí citát a hlavně tvé obrazy! Stále se zlepšuješ!
    A jaro máš moc hezké, tedy v těch vázách, venku stále nic moc...
    Marti, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, myslíš? Já to nějak moc nevidím, ale moc mě těší, že se tobě zdá, že jo. Měj se moc krásně

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.