středa 20. března 2019

slunce na chvíli čaruje



Dnes trochu se zpožděním dávám fotky z neděle. Nedělní slunce vytáhlo na jinak hnusném trávníku s lysinami po loňském parném létě malá překvapení v modré a bílé po celé zahradě. 
Netušila jsem, že to další dny nebude. Bylo to jen v tu neděli a teď už zas není nic vidět. 
Letos budeme muset opět nasít trávu.
Tak něco maličko na kochání.
Dnes odjíždíme do pátku na Moravu a asi budu mít zpoždění v komentářích a ve čtení blogů. 
Píši to jen proto, abyste si nemysleli, že se opakuje moje příšerné pondělí.
To mě doufám zase delší dobu nepotká.
Na závěr citát, který mě pobavil a pro hezký den jej posílám i vám.






11 komentářů:

  1. Marti, citát nemá chybu :o)
    Dovču si užijte!!
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné droboučké kytičky a co jich je.
    Užijte si výlet. Růža

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, v neděli bylo nádherně, také nás to vytáhlo na zahradu. Těch modrých kvítečků mám plný jahodník (pyramidu) a radost z nich nemám. :o) Ale v trávě vypadají krásně.
    Užij si dovču. Pa D.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, kam přesně jedete na Moravu? U nás má být krásně. Modré kytičky mám taky všude. Je to krásné, teď, když toho moc nekvete, ale blbě se to pleje:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kytičkám se u nás říká kuřačka a slepice ji milují. A ty vajíčka potom... 🍳

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, užite si Moravu a krásne dni ... Kvietočky sú nežné, majú peknú modrastú farbu ... L.

    OdpovědětVymazat
  7. Pozdravuj milovanou Moravu !!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, užij si v klidu Moravu a děkuji za kouzelný citát! To musím poslat dál...
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, přeji krásný výlet a citát a kytí nej.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj holky, odpovídám pozdě, tak všem najednou. Moravu jsem pozdravovala, byla jsem ve svém rodném Hodoníně a co to je za modré kytičky, jsem vůbec nevěděla. Dnes už jsem zase na značce, tak se půjdu pomalu podívat na blogy, co mi uniklo. Mějte všichni pěknou sobotu.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.