neděle 24. března 2019

zlaté jaro




Jaro je fakt teda tady. 
Včera jsem fotila kvetoucí zlato, ať už je to zlatý déšť anebo zlatice. 
Já stejně nevidím rozdíl, takže doma tomu prostě říkáme zlatý déšť. Je u vchodu u branky a je tak velký, že se kochám i z obýváku, kde překrývá polovinu velkého okna.






Tisíc různých pohledů a pokaždé jiné.
Zlato naprosto regulérně ohlašuje jaro.
A u nás doma máme ještě jeden indikátor jara. A na slunci taky svítí zlatě.
Tento indikátor je naprosto nezpochybnitelný.
Justýna se válí s rozkoší na slunci.
Jaro je rozhodně tu.
Obě vám přejeme hezkou neděli.

25 komentářů:

  1. Jaro je tu, jenže u nás zlatý déšť ještě nekvete.:(
    Ale i na to dojde.
    Jsem ráda Tvým posledním větičkám v minulém příspěvku.Je to moc dobře!
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, super fotky :)
    My máme taky ohlašovače jara. Sice to není zlatý déšť, ale dva jsou. A stejně jako vaše Justýnka se včera vyvalovali na sluníčku a nechávali si prohřát kožichy. Jen ne kočičí, ale psí :)
    Marti, měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, naši mazlíčci milují teplo. Děkuji a měj se krásně.

      Vymazat
  3. Marti, i u nás zlatý déšť (zlatice převislá) zatím nekvete, ale už raší. Roste před naším domem a vedle něj štědřenec odvislý, ten má hroznovité květenství. Přiznám se, že se mi ty názvy někdy pletou.;-) Kochám se tvými zlatými fotkami a líbí se mi jak se Justýnka vyhřívá na sluníčku.
    Přeji krásnou neděli a Justýnku na dálku hladím. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, už jsem ji za tebe pohladila. Po návratu z Moravy v podstatě nic jiného neděláme, stýskalo se jí, i když tady s ní byl jednu noc náš Jakub. Měj pěkné pondělí, já dnes vyrážím za prací.

      Vymazat
  4. Jéééé, já to letos ještě neviděla. Fotila jsem jen fialky na IG ( Siraelxy).

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky "zlatý déšť" ještě letos rozkvetlý nezahlédla. Do přírody jsme se dostali až dnešní, trochu pošmourný den a tam, co jsme byli se příroda do květu ještě nehnala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, u nás to bývá vždy brzo. Měj pěkný vstup do nového týdne.

      Vymazat
  6. Marti, ten keř už je úžasně nakvetlý. Nádhera. Já ho mám teprve od loňska a také začíná rozkvétat, ale zatím je jen asi půlmetrový. .o)
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, já ho musím vždy po odkvětu několikrát zastříhávat, protože roste rychle a za chvíli bychom nevyšli ven. Ale ten tu byl, ten jsme převzali s domem, takže žádná zásluha. Měj pěkný nový týden.

      Vymazat
  7. Kolem Mělníka už živé ploty i jednotlivé keře ,,zlatého deště,, svítí, září ... kvetou.
    Je to moc pěkné.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiři, tady u nás to začíná vždy nějak dřív, viď? Měj pěkný den.

      Vymazat
  8. Konečně! Viď, Marti? Rozkvetlé jaro je tu!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, tak to je nádherný keř.U nás ještě nekvetou.Máme po zahradě hodně keřů a těším se na zlatou záplavu.Já jsem si je sama rozmnožila.Stačí uříznout větvičky a zasadit.Přeji dobrou noc a Justýnka opět nádherná.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, my máme malou zahradu, nám by se sem další keř už nevešel. Měj pěkné pondělí.

      Vymazat
  10. Tiež máme krík zlatého dažďa ... je oveľa menší, ako tvoj, ale urobí rovnakú radosť ... Žltá akosi k jari patrí a spolu s modrou oblohou tvorí krásny farebný obraz ... Aj náš Filip si užíva slnko ... rozkošnícky sa prevaľuje a vystavuje na obdiv chlpaté bruško ... Marti, prajem slnečný nový týždeň ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, na velikosti nezáleží, viď? Ta radost je stejná. Měj pěkné pondělí.

      Vymazat
  11. Děkuji za zlatý příspěvek a zdravím tebe, Marti i Justýnu!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  12. U nás zlatý déšť tedy ještě nekvete, je vidět, že u Vás je jaro kupředu, Marti.
    Užívej zlaté krásy
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, nám to tady kvete vždycky dřív. Ale dnes teda jaro moc není. Měj se krásně.

      Vymazat
  13. On je ten rozdíl mezi zlaticí a zlatým deštěm tedy hodně znatelný 😉. Ale oboje mají krásnou optimistickou žluť.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.