pátek 22. března 2019

Dáša, moje druhá láska


Druhý rychlý pozdrav z Moravy.
Od zítřka už zase budu na značce a budu odpovídat na komentáře a číst vaše příspěvky. 
Za vaše komentáře moc děkuji, čtu, ale odpovídat nestíhám.
O moravské Dáše už jsem tady pro pobavení psala, tak se nechci moc opakovat, protože konspirace pokračuje neustále. Nic se nezměnilo. 
V Čechách mám Justýnku a na Moravě Dášu. 
Dáša tedy není moje, ale jakoby byla. Můžu přijet klidně za půl roku, za rok a bude mě vítat s radostí a štěkotem nadávat: kdes byla tak dlúho?! 
Máme se obě moc rádi.
Tak dnes pozdrav od Dáši. Ještě, že Justýna neumí číst. 
Holky by se teda rády neměly!
Mějte pěkný pátek.




16 komentářů:

  1. Takže i tentokrát jsi na hračku zapomněla? Ještě, že konspirace funguje. Posílám Dáše pohlazení a Justýnce samozřejmě taky.
    Měj krásný den. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, ještě na Moravě mě tvůj komentář rozesmál :-) Ano zas jsem zapomněla. Pro všechny jsem měla dárky už dva měsíce, ale pro Dášu zase nic. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  2. Marti, je to krásná chlupaťanda.Ve středu jsme se jeli kouknout na štěňátka.Holčiček měla pět a všechny stejné.Jsou ještě malá a tak se vracíme pro jedno miminko 10.4.Krásná chovná stanice, čučela jsem jako puk.Tolik bordodog a všechny krásné jsem pohromadě nikdy neviděla.Paní se o ně nádherně stará a chová je už 30let.Byli jsme s mužem úplně v tranzu, že zapomenul vyfotit. Až si ji přivezeme, pošlu ti fotku. Hezký den přeji.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, tak to je skvělý. Máte se na co těšit. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  3. Zdravím Dášu a Justýně přeji nevědomost, alespoň nemusí žárlit:-).
    Tobě Marti pěkné slunečné dny.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, jelikož ani jedna necestuje, nikdy se naštěstí nepoznají. Jen Justýna včera očichávala pořád cestovní tašku. Měj krásné dny.

      Vymazat
  4. Ahoj Marti, užívejte si Moravu! Dáše posílám pohlazeníčko.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  5. marti, tak hlavně, aby to Justýně někdo nedonesl, že jsi jí nevěrná s Dášou :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Dáša zdraví Dášu a posílá pohlazení. D.

    OdpovědětVymazat
  7. No jo, je to mazel, to je vidět!
    Marti, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jenom u někoho, na ostatní štěká jak blázen, i na mého muže, který říká: ona mě nemá vůbec ráda. No vybírá si. Měj se krásně.

      Vymazat
  8. Dáša je tvůj "vítač" na Moravě. No tak to přece má být, prostě hafíci pro radost. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, já jsem zvyklá na jiné vítání. Když se odněkud vrátím, Justýna nadává jak špaček, jak jsem si dovolila odejít :-) Měj se krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.