pátek 8. března 2019

že by jaro...?





Zdá, se že jaro přichází. Už pučí zlatý déšť. 
Já vím, někdo mi vloni říkal, že to není zlatý déšť ale zlatice. 
Upřimně diletantovi v oblasti květeny je to úplně jedno. Ať je to, co je to, prostě to pučí.
Začínají nám vylézat tulipány na všech možných a nemožných místech. 
Pod krbem, uprostřed keřů a vůbec začíná vylézat spoustu dalších kytek a já zase jako každý rok nevím, co to je.
Jednou před lety, když jsme se nastěhovali, jsme měli v úmyslu dát všechny tulipány do jednoho prostoru a vytvořit tulipánový koutek. 
Nechtěli jsme, aby byly roztroušeny všude po celé zahradě, tam jeden, tam tři, tam zase jeden, tam pět.
Když se snažil můj muž jeden tulipán vykopat, jinak se to říct nedá, vzdal to. 
Zjistil, že je na našem pozemku navážka a tulipány staré bůhví kolik let jsou půl metru, někde metr v zemi.
Takže dnes je to stejné jako každý rok a já chodím a hledám, kde letos zase vyrostou a těším se, až budou kvést. Vylézají i mezi sněženkami.
Tak vítám dnes ráno jaro a moc se těším.







22 komentářů:

  1. Včera jsem se těšila pohledem na sněženky v jedné zahrádce u zastávky trolejbusu. A i slunečné počasí i teplo nasvědčovalo tomu, že přichází jaro. Byla jsem na kafíčku s bývalými kolegyněmi. Neseděly jsme v restauraci dlouho a během té chvíle se zatáhlo a vypadalo to že snad začne sněžit. Naštěstí jen pršelo a já jako jediná měla deštník.
    Snad už nás počasí nepřekvapí sněhem a zimou.
    Měj krásný pátek. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, včera v Plzni byl velký vítr a docela velká zima. Tak to ještě s teplem není jasné, nicméně příroda se už probouzí. Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  2. tulipány mám najradšej :) mať tak záhradkú, ani by mi nevadilo že sú roztrúsené kade tade :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dany, ani nám už to nevadí :-) Už jsme si zvykli. Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  3. Už to opravdu vypadá jako jaro! Včera jsem byla chvíli na zahradě, pučí zlatice i zlatý déšť :o) a ledasco dalšího...
    Marti, měj krásný den! Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to se musím na náš zlatý déšť jít také podívat. I když u nás bývá všechno později.
    Hezký zbytek dnešního dne!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mě to docela překvapilo, tak snad už to bude brzo. Měj klidný a pohovodý víkend.

      Vymazat
  5. Marti, alespoň máš každý rok nové překvapení, kde co vykoukne. Jo, je to nádhera, také se musím zítra juknout k nám na zahradu. Už mi kvetou sněženky i bledule a také krokusy, ale zatím se ještě neotevřely, takže na focení to není. Už se na ně moc těším ... i tulipány vykukují, stejně jako u Tebe. Jaro je tu. .o)
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, to jo. I když mě je celkem lehké překvapit hlavně, co se týká kytek :-) Měj krásný víkend.

      Vymazat
  6. Zlatý dážď pekne raší aj nám ... aj tulipány pekne schádzajú a teším sa na ne ... Niektoré sú tiež "zatúlané" ... sú to cibule, ktoré sú na jednom mieste dlho a zostupujú do hĺbky ... ale kvitnú pekne každý rok ... Marti, prajem pekné dni ... L.

    OdpovědětVymazat
  7. Letošní konec února a začátek března se jeví býti poněkud aprílovým :-D.Chvíli slunce, chvíli mraky... Předpověď ale vypadá, že jaro bude ještě jen v náznacích - teploty by měly jít pod desítku.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, tohle jsme zažili včera v Plzní, zima jak na Sibiři a velkej vítr. Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  8. Marti, tak včera se k nám, i přes pučicí květenu, snad vrátila zima. Takový ledový vítr foukal. Po cestě z práce jsem se vrátila úplně promrzlá. Brrrr. Kde jsou ty teplé dny, co předpovídají?
    Jinak kytičky máš super, a když jsou tak rozházené po zahradě, alespoň je veselá celá, nejen v jednom kousku 😊
    Marti, měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, poznali jsme zimu u vás včera na vlastní kůži :-) Jeli jsme ze slunka a u vás taková zima a velkej vítr :-) Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  9. Marti, krásně vám to rozkvétá a pučí.Hezký fotky.U nás už taky začínají kvést sněženky a bledulky.Přeji hezkou sobotu.Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, jaro i u nás vystrkuje pupeny. Já včera koupila pár macešek a petrklíč, zimní truhlíky jsou pryč.
    Měj hezkou neděli. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to já ještě zimní truhlíky mám, ale už se těším, až budu měnit. Měj pěkný nový týden.

      Vymazat
  11. Pravda, včera jsem si zase vzala teplejší boty, ale vzduch už voní úplně jinak.
    Krásnou neděli !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, už se zase ochladilo, na úklid zimních věcí to ještě není. Ale jaro už trochu skrytě zdraví. Měj pěkný nový týden.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.