středa 12. června 2019

co mi dělá radost



V posledních týdnech se zabývám výběrem dárků, protože chci, aby byly originální.
Dvoje narozeniny slavíme v červnu a dvoje v červenci.
Prezentace dárků pro Alánka na blogu už byla.
Teď jsem začala hledat pro naši Lucinku.
Narazila jsem vcelku náhodou na tyhle dvě úžasné věci bez pomoci rodičů a poslala jsem Jakubovi, co on na to.
Moc se mu to líbilo. Tak už je to doma. Tohle bylo celkem jednoduché.
Vybrat dárek pro naše dospělé děti je větší problém.
Tady odprezentuji, až bude po.
Ale myslím, že se mi to povedlo. Některé dárky mám na objednávku, vyrábí se přímo pro majitele. Fakt mám letos radost, tak snad budou mít i obdarovaní.
Lucinka ráda šije, takže když jsem narazila na tenhle úžasný set na ušití plyšové hračky na Bonami , výběr byl celkem jasný. Slovní desková hra ve mně vyvolala nadšení. Mám ráda kreativní hračky a to jsou obě dvě.
A co mě potěšilo nejvíc, že jsem to našla sama.
Další narozeniny jsou v říjnu a v listopadu. Na další výběr mám tedy chvíli času, ale přiznávám, že už o tom přemýšlím. Konečně jsem v životní etapě, kdy mám čas se dárky zabývat pořádně a ne je kupovat na poslední chvíli.
No taky bylo kdysi kupování dárků pro naše děti, když ještě nebyly velké, jednodušší.


Tyto úžasné formy na nanuky jsem přidala do košíku pro radostné léto. Jsou docela velké, což překvapilo hlavně mého muže. Budu dělat dětem ovocné nanuky a někde jsem i viděla recept na smetanový s čokoládou. Zkusím asi taky.
Možná vás moje dnešní tipy na dárky taky zaujaly a pro někoho byly třeba inspirací. 
Na Bonami toho pro děti najdete víc a většinou jsou to věci, které jinde nenajdete. 

12 komentářů:

  1. Marti, moc hezké dárky! Ta písmenka jsou parádní a slona jsem kdysi s dětmi šila (tedy bez sady, jen se střihem myslím z Burdy :o))) Tohle je pokrok.
    Nanuky taky děláme, někdy stačí jen rozmixované ovoce přislazené medem, šlehaný tvaroh třeba s jahodami, to je velká dobrota.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, i já jsem kdysi s dětmi šila. Lucinka bude mít deset let, tak si to ráda ušije sama. Mně se ta písmenka taky líbila, něco jako malý scrabble a s tím je velká zábava. Měj pěkný čtvrtek.

      Vymazat
  2. Marti, vybrala jsi moc hezké dárky. Na Bonami jsem pro děti zatím nenakupovala,mám odtud jen kabelku. Formy na na nanuky loni koupil muž a přemýšlela jsem, že je dám snaše. Ona jim nanuky dělá.
    Měj hezký den. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, u nás formy doma mají všichni. Mně napadlo koupit je domů, když už tady děti tráví i víc času samy. Jak víš, na Bonami toho kupuju hodně a právě i věci pro děti. Měj hezký den.

      Vymazat
  3. Marti, vybrala jsi moc hezké dárky, ty určitě udělají radost.
    A dorazila moje výhra. Děkuji moc - obrázek je v reálu ještě hezčí než na fotce. Jen musím najít rámařství, abych ho dala zarámovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, moc děkuji, mám velkou radost, že se ti obrázek líbí. Do rámařství nechoď, vyšlo by to moc draho, já nakupuju rámy v Jysku, Pepcu anebo v Ikea. Najdeš tam pěkné a za dobrou cenu.

      Vymazat
  4. Marti, krásný dárky.My už máme 4 vnoučata dospělé á pátou Rozárku v první třídě.Už máme narozeniny všech odbyté a zbývají dcery v září a moje v říjnu.To slavíme spolu. Dnes mi Marti přišel balíček od Tebe.Je v pořádku a moooc děkuji.Růžičky jsou krásné.Teď jen koupit rámeček a pak vyfotím a pošlu.Ještě jednou děkujiiiii.👍Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc děkuji, potěšilo mě. Jak se má tvůj muž?

      Vymazat
  5. Dárky jsi vybrala moc pěkné. Taky jsem se vždycky snažila o dárky dle gusta obdarovávaného. Jenže teď už jsou vnoučata velká, takže už to tolik neprožívám. Ale stejně se snažím k finančnímu dárku vymyslet nějakou maličkost, která osloví.
    Měj se fajn!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já pořád vymýšlím i pro dospělé děti. Peníze se u nás nedávají, protože všechny děti jich mají víc než my, tak by to vůbec neocenily. Navíc mě baví pořád vymýšlet. Měj se krásně.

      Vymazat
  6. U mňa bol problém obdarovať dospelé deti z roka na rok väčší ... Začala som to riešiť kúpou lístkov do divadla, alebo na koncert ... Alebo im rovno zašlem peniaze na účet ...Viem, je to prízemné, ale u nás spokojnosť na oboch stranách a to je fajn ... Marti, deti sa určite potešia tvojim darčekom ... Maj sa fajn ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, ano, i my dáváme zážitky, nebo jsme dávali v předchozích letech pořád. Peníze, jak už jsem psala výše, se u nás nedávají, ale každý to máme jinak. Měj pěkné dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.