sobota 22. června 2019

nezapomenutelná setkání podruhé




Někdy mi někdo projde životem, nebo spíš se jen tak otře o můj život, a já za hodinu nevím, že tady vůbec byl.
Některá setkání vás však hodně obohatí a vlivem náhod časem zjistíte, že tento člověk vlastně ve vašem životě pořád zůstává. 
Když jsem před rokem dělala rozhovor se zpěvačkou, výtvarnicí a velmi renesančním člověkem Milli Janatkovou a na základě tohoto setkání napsala ještě článek o zajímavém projektu pro školy Můj život s asistencí, netušila jsem, že se Milli v mém životě objeví znovu. 
Setkání bylo pro mě neopakovatelné a já jsem věděla, že tenhle rozhovor anebo minimálně pocity z něj si budu pamatovat, dokud mě paměť nezklame. 
Hned jsem si koupila i CD, protože písně Milli mám moc ráda.
Náhoda tomu chtěla, že jsme se po čase náhodou spolu setkaly na jiné platformě - na Fleru
Na Fleru mám přezdívku, kde nikdo neví, kdo jsem a Milli mě oslovila na základě toho, že jsem začala malovat Mělník a pozdravila mě v komentáři, aniž věděla, kdo jsem. 
Komentář k mojí neumělé tvorbě od Milli, přiznávám, mi přinesl velkou radost, protože ona na rozdíl ode mě malovat opravdu umí. 
Odpověděla jsem a napsala, že se osobně známe. 
Můj článek má Milli dokonce na svém profilu.
A tak vlastně začala naše obnovená komunikace i na facebooku. 
Koupila jsem si krásný obraz, už jsem ho sem dávala a visí samostatně, není v naší rodinné galerii mezi spoustou jiných obrazů a mně každý den padne pohled na tu krásu. 
Navíc má ještě koupě obrazu pro moji charitativní duši jiný rozměr. 
Přispěla jsem zároveň na asistenční službu pro vozíčkáře Kubu Neuberta, který je manželem Milli. 
Moc mě potěšil jeho komentář při koupi obrazu a poděkování za článek, který jsem o asistenci napsala.
Stalo se, že, když jsem vyhlásila hru o moje tři dílka, zjistila jsem, že mi došly pohlednice a obrázky, které vždy přidávám výhercům k výhře. 
A já se svým písmem přímo doktorským i v tiskací podobě fakt nemůžu nic tvořit, musí se to prostě překrýt něčím krásným.
Vzpomněla jsem si, že jsem u Milli viděla pohlednice s jejími obrazy, takže rozhodnutí bylo rychlé a začátkem června jsem jich osm objednala. 
Jsou moc krásné a tam už se moje děsně napsané pozdravení ztratí.
Vyzvedla jsem si je tento týden, tak vám je tady ráda představím. 
S příští hrou, která bude opět o moje obrazy, protože jste o ně projevili zájem a já za to moc děkuji, už dostanou výherci tyto krásné pohlednice. 
Jako Milli já nikdy malovat nebudu.



V obálce s pohlednicemi mě ještě čekalo překvapení. Krásná kopie černobílého obrazu od Milli a asistenční pohlednice od Kuby, která je rovněž moc krásná. 
Millí a Jakube, moc oběma děkuji a těším se zase někdy na osobní setkání a třeba s vámi oběma. 
A až mi dojdou pohlednice, vím, kam jít pro další.



A tady vám posílám píseň, kterou miluju a pouštím si ji často i při psaní na počítači. 
Pustila jsem si ji i v tomto okamžiku.
Tak mějte všichni hezkou sobotu.

                         

13 komentářů:

  1. Marti, krásný příběh na kterém je vidět, že nic se neděje jen tak. Černobílý obraz se mi také moc líbí.
    Přeji fajn víkend. Dáša F.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, potkáváš zajímavé a inspirující osobnosti. Písnička Milli je krásná, její obrázky také. Její muž si zaslouží velký obdiv za to, co přes svůj hendikep dokáže.
    Měj hezký večer.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, já tu písničku miluju a pouštím si ji fakt často. Obdiv si zaslouží oba, protože dělají projekty, které pomáhají ostatním. Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  3. Je báječné, jak se dokážeme navzájem inspirovat, posouvat dál a motivovat.
    Nádhera.
    Dnes jsem viděla v Lidlu třešně, že nevíš, kdo mne napadl. Včera jsem jela vlakem a viděla Říp, hádej, kdo mne napadl....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, díky :-) Někdy jsme si mohly dát spolu kafe, až pojedeš zase okolo a budeš mít čas se na chvíli zastavit.

      Vymazat
    2. Moc ráda, já věřím, že mi dvě se setkáme !

      Vymazat
  4. Simi, mám to stejně a hádej, kdo mě napadl ( ale ty nikoho nenapadáš, jsi mírumilovná osůbka ) když zahlédnu Střekov?
    Pod Řípem, za Řípem, postřílíme se peckama z třešní od Martičky. Má je velmi dobré.
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Prostě krásné!
    Marti, i já na tebe myslím - višně zčernaly...
    Přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, no ale to sis na mě určitě vzpomněla s hrůzou v očích hahahaha :-) Tak ať je višňový maraton za tebou. Měj pěknou neděli. Nás ještě čeká otrhat nějaké třešně do mrazáku. Zbytek, který je hodně nahoře, už necháme svému osudu. Letos teda o špačka nezavadíš! Nevím, kam se poděli, asi se k nám bojí.

      Vymazat
  6. Marti, dneska jsem si tu písničku pustila čtyřikrát.Krásná a obdivuji jak Milli tak jejího muže.A taky jsem si vzpomněla na vás ohledně třešní.My ani ťuk a našla jsem pecku na zahradě.Špačíky u nás máme ,hned bych vám nějakého poslala.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, i já ji miluju a pouštím si ji už rok. A třešně? Včera šel můj muž už s žebříkem, protože zbytky jsou vysoko a vrátil se s úsměvem od ucha k uchu. Už to nejde vůbec trhat, prošvihli jsme dva dny, kdy tu byly děti. Hurá už to hnije :-) Pro letošek třešňová anabáze skončila.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.