neděle 30. června 2019

den třetí



Brzké ráno začíná větou:
babi, já se těším k tetě Báře! Alánek ozvěna: já se taky moc těším k tetě Báře.
No, ale k tetě jedeme až odpoledne. Nejdřív musíme na ten rybolov.
Neměla jsem vůbec v plánu pracovat, když tady budou děti. 
Prázdniny máme i tak pestré.
Ale napsal mi starosta dobrovolných hasičů, zda bych nepřijela na jejich 20. ročník a nenapsala článek, fotila jsem tam do deníku, už před dvěma lety.
Pracovně jsem se dostala po více než dvou letech do fáze, která je pro mě samozřejmě hodně příjemná. Akce ani nemusím moc vyhledávat, vybírám si z nabídek, které mi přijdou.
Nakonec to byla moc hezká akce, děti koukaly, jak se soutěží v dětském rybolovu, nechaly se tetovat, užily si skákacího hradu a viděly ukázky cvičení policejních psů. Prý to byla štěňata, nechtěla bych být pachatel. 
Končili jsme u tety Báry, tam už jsem skoro nefotila, měla jsem plné zuby focení, opět jsem nafotila stovky fotek, vždy si říkám, že nebudu tak rozšafná, ale na akci plné lidí nikdy vlastně nevíte, jak fotka bude ve výsledku vypadat. Takže děti u prasátek jsem nefotila.
Přijeli jsme domů kolem půl páté. Říkala jsem dětem, běžte si hrát do obýváku, byly jste celý den venku.
Za chvíli slyším: babi, my se jdeme koupat.
Jedny plavky nám na celý den nestačí, tak je celá zahrada ověšená zástupnými plavkami, kalhotkami a trenýrkami.
Tak si běžte najít, co je suché.
Děti jsou naprosto samostatné. Každé ráno se vybírají oblečení sami a já si teprve na akci všimnu, jak spolu modře ladí.
No to jsem babička!
Večer mi došla fantazie, takže vyprávím O pejskovi a kočičce, jak pekli dort.
Napsala bych toho dnes víc, ale nestíhám.
Mějte hezkou neděli. My jsme dnes doma k radosti mé a mého muže. 
Za chvíli Bára přiveze svoji Adélku a ta se dnes bude hrát celý den s dětmi. Je jí devět a moc se na to těší. I děti. Už si spolu hrály včera. 
Od božího rána slyším, kdy přijede Adélka?
A když náhodou řeknu Adéla, Alánek mě okamžitě opravuje:
To je Adélka!




14 komentářů:

  1. Marti, děti si to určitě užily. A ty jsi koukám v jednom kole - tak třeba si dneska odpočineš, když na hraní bude Adélka ;-).
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, dnes si přečteš, že očekávaná změna moc nenastala :-) Měj pěkný nový týden.

      Vymazat
  2. Marti, děti na prázdniny u Vás nezapomenou. Mají tolik zážitků. Moc se mi líbí šatečky Loly, mají krásnou modrou barvu. A určitě by se líbily i naší malé parádnici.
    Mějte hezkou neděli. Růža

    OdpovědětVymazat
  3. Já osobně mám takové vyplněné dny ráda.
    Děti si to s vámi užívají, nenudí se a budou mít na co vzpomínat.
    Mějte hezkou i dnešní neděli a užijte si další vaše společné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, u nás o naplněné dny nouze nebývá, ale občas to takové to bloumání od ničeho k ničemu miluju. Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Marti, dokážu si představit jak musíte být s mužem večer utahaný.My jsme tu včera měli dceru s mužem a vnukem.Uděla la jsem k večeři grilovaný žampióny podle tebe a krokety z bramborové kaše.Vše zožrali a moc chválili.Kráásnou neděli všem.👍😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, jsem ráda, že si pochutnáváte a přiznávám, že utahaný jsme strašně :-) Posílám moc pozdravů.

      Vymazat
  5. Marti, jsi báječná a akční babička. Děti se s Tebou nenudí a to je super.
    Užívejte si krásně prázdniny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, no moc akční si už nepřipadám, už to není jako kdysi, kdy jsem prý měla vrtuli u zadku. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  6. Za děti tedy super, ale vy dva doufám pojedete po prázdninách a do lázní :o) Sami!!!
    Já vím, že člověk zmobilizuje síly a s dětmi dokonce rád, ale přece jen je vedro a to dá zabrat i bez vymýšlení akčních prázdnin. V každém případě děti budou mít na co vzpomínat.
    Přeji klidný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ježíš, ne, nechceme nikam odjíždět, naopak nechceme se ani hnout. Tak dva až tři dny se chci válet a koukat na blbé kriminální seriály, které mnou jen projdou a nezanechají stopu. To mi vyčistí hlavu. Potom možná uklidíme celý dům a těším se na malování. Neměla jsem od května štětec v ruce. Měj pěkný nový týden.

      Vymazat
  7. Beru si mustr, jsem zvědavá, zda pak budu po létě schopna normálně artikulovat :-)
    Krásné fotečky, přeji jen a jen pohodu, nu i pevnou nervovou soustavičku..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, no já už na děti volám Justýnko, Lindo, Tomáši místo Alane a Lolo, včera mi zmizel hlas, mám trochu problém s nemocnou hlavou, prý už to tak budu mít na furt, zní lékařský verdikt. Přeplněná hlava informacemi začne hodně bolet a lebka se mi zdá malá, jakoby mi přetékal mozek ven, ale stačí půl hoďka naprostého klidu a zas jedu dál. Mějte se holky obě krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.