pondělí 10. června 2019

pestrobarevný rej podruhé










Dnes barevný festival jen obrazem a na závěr jeden zvláštní zpěvák. 
Jak jsem psala v minulém příspěvku, fotek je tolik, že jsem se rozhodla ještě nějaké přidat. Možná hlavně pro sebe, aby nezapadly. Tady je najdu vždy. Pokud jsem sem některou dala podruhé, omlouvám se, ale z toho množství už jsem zmatená.
















Na závěr přidávám jednoho sólového zpěváka, který mi zpestřil čekání na průvod. 
Krákal jako za peníze. 
Byl lepší než flašinetář, kterého už jsem po půlhodině nemohla vůbec slyšet. 
Zpěvák byl neustále v obložení, takže se špatně fotil. Přiznávám, že mi jej bylo trochu líto, ale jeho majitel se s ním chodil mazlit a on se tulil hlavičkou k tváři svého pána. 
Nespokojeně nevypadal, ale stejně. Byl přivázaný. Sobotu odpoledne strávil můj muž hledáním, zda se jedná o havrana či krkavce. 
Ale asi to byl havran. Krkavci jsou vzácní. Já jsem rozdíl na netu hledala dnes, ale dozvěděla jsem se pouze, že nikdo rozdíl nepozná. 
No není to důležité. Chtěla jsem se zeptat přímo na místě majitele. 
Ale byl pořád v obležení a já tam byla kvůli práci, a pak už jsem na to zapomněla.
Mějte pěkný nový týden.



12 komentářů:

  1. Prostě krásné podívání . To se hned tak nevidí takový zpěvák.Doslova nevšední :-).
    Hezké pondělí!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, ano byla a dlouho si to budu pamatovat. Měj krásný den.

      Vymazat
  2. Je to krásné, že se stále udržují tradice. Díky tomu se můžeme těšit krásnými kroji, tanci a písničkami.
    Jen zpěváčka je mi líto, určitě by se mu lépe zpívalo na svobodě.
    A připomnělo mi to včerejší příhodu. Byli jsme se podívat v muzeu v Humpolci. Když jsme po prohlídce vyšli ven, tak jsem uviděla na zemi malé ptáčátko, asi vypadlo z hnízda. Bylo živé, celé nakrčené. Před muzeem rostou lípy, a bylo slyšet, jeho maminku. Manžel mi říkal, abych na něj nesahala, že ho maminka snad nakrmí a ono popoběhne dál. To víš, hned jsem ho chtěla zachraňovat, doufám, že jsme udělali dobře, že jsme na něj nesahali.
    Měj pěkné pondělí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, já to mám stejně. Jsem útlocitná a hned všechno řeším. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Marti, krásný fotky a ty kroje nádherný a barvy.Havrana mi je líto.Nevím sice jak k němu pán přišel, třeba ho zachránil jako mláďátko.Měj hezké pondělí.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, to jsem teda úplně slyšet nechtěla, že je ti ho taky líto. Pořád o něm přemýšlím, když se podívám na fotku. Ale snad je to opravdu nějakej krásnej příběh. Měj pěkný den.

      Vymazat
  4. Marti, průvod byl opravdu moc hezký, ale ten havran... nějak nevím. Snad mají dámy přede mnou pravdu a je to nějaký malý nalezenec...
    Přeji hezké odpoledne. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, no vidím, že jsme všechny stejné. A toužíme po krásném životním příběhu malého vězně. Měj pohodový den.

      Vymazat
  5. Marti, to muselo být zážitek - pestrobarevný rej a k tomu krásné písničky. Věřím, že jsi si to užila. Měj se moc hezky.

    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Mělník byl o víkendu celý krojovaný, co? A ten havran (nebo krkavec?) vypadá trochu moudře a trochu strašidelně ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, nejen o víkendu, začalo to už v pátek. Za poslední dobu jedna z nejhezčích akcí. Měj pěkné dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.