sobota 8. června 2019

růžové ráno





Dnešní ranní růžový pozdrav. 
Teď to bude trochu seriál, ale doufám, že ne nudný.
Dnes nic jiného ani nestíhám, protože dopoledne jdu fotit akci do Mělníka. 
Snad se povede, abych mohla zítra přinést něco i sem na blog.
Na první fotce je naše proměnlivá růže, tentokrát ji nemusím fotit ve dvou dnech, jak mění barvu. 
Jeden keř a tolik barev.
A ještě přidávám omluvu. Jindřiško, Martino a Stáni, na výhry jsem nezapomněla, jen nějak nestíhám, hlavně mám tentokrát problém s obaly. Výhry vám pošlu v pondělí a dám vědět přes email. Děkuji za trpělivost.
Já vím, tentokrát mi to trvá. 
A na závěr dva citáty. 
Jedním se řídím spoustu let a tím druhým poslední dva roky😄 
U tohoto druhého bych asi vypustila poslední větu. 
Názory náhodných kolemjdoucích už mě dávno nezajímají.
Mějte pěkný den a prožijte ho, jak se vám líbí.


16 komentářů:

  1. Marti, kytičky mám ráda a jelikož zahrádku nemáme, tak se ráda kochám fotografiemi u ostatních. Jak už víš, růže miluji a ty vaše jsou nádherné.
    S oběma citáty souzním. Přeji hezký den, ať se Ti daří. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, taky jsem na tebe při vkládání fotek myslela :-) a říkala jsem si, že tě to potěší. Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  2. Marti růžičky máte krásné, citáty pravdivý.Přeju krásnou sobotu vám všem třem.Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Růže - chameleonka je zajímavá. Mě se takhle spíš chovají fuchsie. Jeden rok rozkvetou a jsou třeba červený a druhý rok místo červené růžová. Zatím mám jen poupata, co je plné květů jsou dva ohromné keře růže svraskalé (patří do botanických druhů) které přímo omamně voní a kompenzují tak smrad z květů magnólie která má teď sezónu kvetení. Však se také používají jejich květy v parfumářství. Já z nich dělávala růžovou vodu na xicht a růžový olej nebo růžový ocet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, takhle růže je tak vypěstovaná, chová se stejně každý rok. Nám teda růže skoro nevoní.

      Vymazat
  4. Ahoj Marti, růžičky máš opravdu krásné. Mám také jich také několik na zahrádce a kdyby byla větší, určitě bych si ještě nějaké koupila. Citáty jsou pravdivé.
    Přeji ti pohodový víkend Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivy, nám už se taky žádný keř nevejde, je jich pět a to je konečná. Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  5. Marti, ten první citát je super. A za zpožděnívýhry se není třeba omlouvat. Ostatně - kdo si počká - ten se dočká.
    Nám uůže ještě nekvetou, zatím udělaly jen pár poupátek,
    Hezlý zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, děkuji za parádní citáty a kochám se růžemi - je to velká krása!
    Měj příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Růže mi ještě nekvetou, ale poupata vypadají, že už to nebude dlouho trvat.
    Citáty jsou pravda sama.
    Měj hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, tvoje ruže sú nádherné, vždy ich budem obdivovať ... Po prečítaní druhého citátu ma tiež jeden napadol ... Videla som ho na FB : Kašlem na chudnutie do plaviek ! Tento rok priberám do nafukovacieho kruhu, aby nepadal ... :))
    Krásne letné dni prajem ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, jo ten jsem viděla taky, pod ten se taky podepisuju hahaha :-) Děkuji a měj pohodové dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.