pátek 28. června 2019

den první



První den na prázdninách u babičky a dědy. Lola a Alan.
Dnes jen ve zkratce, bo není na nic čas.
Tak jen obrazem.
Toto je včerejší den. 
Dnes nás čeká výstava, možná dvě, cukrárna na zámku s krásným pískovištěm.
To je dopolední program. Odpoledne bazén a na večer hry. A možná další vyrábění.
Včera vyrobil děda vor do vody. Nestačila jsem vyfotit. Nevydrželo lepidlo a vor se rozpadl.
Mějte pěkný pátek.







14 komentářů:

  1. Tak ať se vám den krááásně vydaří! Užívejte se navzájem !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je to hodně náročné, ale krásné. Měj pěkný den.

      Vymazat
  2. tak to má být..prázdniny v plném proudu..hezké dny Sv.

    OdpovědětVymazat
  3. Koupání patří k prázdninám.
    Doufám, že se naše vnoučata brzy uzdraví a budou si moct užívat koupačku.
    Mějte krásný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, krásné fotečky vnoučátek. U nás včera byla odpoledne s nejmladší vnučkou dcera a ta prďka dělala neskutečné blbostí v bazénu.Já jsem si nikdy nepotopila hlavu pod vodu. Večera byl muž fotit ptáčky nedaleko vás ve Spomyšly a v Mělníku v Lídlu nakoupil.Sehnal žampióny na grilování a máte prý prostornější a víc zásobovaný obchod.Tak si užívejte s vnoučátkama.Jen to strašný horko co má být od neděle není dobrý.Opatrujte se Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, to byl tvůj muž u nás skoro za plotem :-) Mějte se krásně všichni tři.

      Vymazat
    2. Marti, omlouvám se za hrubku, ale ten hajzlík telefon tam fláká co chce.No mám si to po sobě přečíst.

      Vymazat
    3. Martinko, ani jsem si nevšimla :-)

      Vymazat
  5. Prázdniny už včera? Já myslela, že výzo se rozdává až dneska :-). Každopádně si to užívejte

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, mi výzo ještě nemáme. Lola nastupuje do školy poprvé v září, takže my si můžeme dovolit začít dřív :-) Měj pěknou sobotu.

      Vymazat
  6. Marti, tyhle fotky vypadají jako reklama na prázdniny! Paráda! Nevím, jaký vor jste dělali, ale doporučuji špunty od vína spojené párátky, kousek hadříku jako plachta. Funguje to https://sincerehelena.blogspot.com/2010/06/flotila.html
    Přeji krásný den všem! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkujeme. Pošlu mému muži, ať se na to podívá, já už nemám prostor. Měj se krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.