pátek 12. října 2018

dnešní ráno








Ty růže jsou opravdu z dnešního rána. 
Nevím, jestli teda ještě stihnou poupata rozkvést. 
No je to letos blázinec. Podzimní truhlíky současně s poupaty růží jsme na zahradě fakt ještě neměli. 
Kolem nás ani nevidím barevný podzim.
Jen včera cestou z Prahy jsem viděla krásně zbarvené listí a litovala, že se nedá nikde poblíž zastavit. Kolik krásných barev na jednom kousku jsem už dlouho neviděla.
Už jsem přemýšlela, jak krásně by se mi to malovalo😍
No tak snad přijde podzim i k nám.








A co náš silný jedinec vyrůstající ze studny? Naše mrňavá maceška?
Můj muž to nevydržel, rád zachraňuje malé a slabé a jak přituhlo, provedl operaci. Vytvořil si z drátu háček, aby macešku nepoškodil a vytáhl ji ze studny a zasadil a dal domů. Říkala jsem mu, že asi odejde.
Květ uvadl.
Ovšem za chvíli rozkvetl další. Maceška žije dál.
Silný jedinec.

12 komentářů:

  1. Letos se podzim činí.Krásné barevné dny přeji:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje růže taky teď nasadily do poupat. Byly už hodně špatné a najednou mají svěží listy a poupata. Příroda je mocná čarodějka. U nás se už všechno kolem zabarvilo do barev podzimu. Převládá však žlutá. Červené je pomálu.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Marti, růže i mi teď teprve nahodily zdravé listy a kvetou, v létě mi listy požrala nějaká housenka, a pak bylo sucho. Teď teprve jedou muškáty a i ty růže. Normálně bych řekla, že se svět v …… obrací. Ale prý je to všechno normální a nemáme reptat. Já se těším z květin a podzim neřeším. Horší bude, jestli nám do toho teplíčka začne sněžit. Fakt nechci brblat, ale jsem z toho počasí slabá jak moucha... notabene i ty teď zase vylezly. Za záchranu macešky chválím :) mám v dlažbě lobelku. Měj se hezky, Lenka kočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leeni, přesně, já si taky užívám a každý den je nějaké překvapení na zahradě. Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  4. Stále si užíváme teplé dny a příroda je z toho asi trošku zmatená. A tak můžeme i teď obdivovat třeba růžičky. Já se miluji a tak jsem moc ráda za Tvé fotografie.
    Barevný podzim jsem si užívala dnes. Byli jsme s manželem za jeho tatínkem v Humpolci a než jsme jeli domů, tak jsme se šli projít kousek po naučné stezce. Byla to nádhera, stromy se barví do žluta, do červena a do toho krásně svítilo sluníčko. Byl to krásný relax. Uvidím jak vyjdou fotky, možná bude i článek.
    Marti, užívej si vaši zahrádku i krásnou přírodu. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, děkuji a těším se na článek. Měj hezký víkend.

      Vymazat
  5. Naše ruže už nekvitnú ... oni nám kvitnú celé leto tak, že chvíľu sú kvety a puky na všetkých kríkoch a keď odkvitnú, nič ... nenájdeš jediný púčik v celej záhrade ... Obdivujem tie tvoje ... s pozdravením L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, no ono je to letos poprvé s těmi růžemi. Nepamatuji si takový rok. Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  6. Dokonalý podzim do růžova!
    Měj krásnou neděli, Marti!
    Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.