středa 3. října 2018

pro velký úspěch znovu...


No, musela jsem to trochu názvem příspěvku odlehčit. 
V celém domě máme buď plovoucí podlahy anebo dlažbu. Koberec je jen v tělocvičně, potažmo galerii a jeden malý je pod stolem v obýváku. Obývák je docela hodně velký, tak aby se trochu ta plocha rozbila. Koupili jsme letos na jaře nový a on se dá prát v pračce, což je úplně úžasné. 
Už jsme jej prali podruhé a po uschnutí jej necháváme jen tak na ploše v obýváku narovnat. 
Všechno by bylo v pořádku, kdyby se náš zmrzlík nevrátil do domu už na celé dny, protože venku je pro ni "ziminka". 
No a dalo se to čekat, ustlala si na tom koberci, jak jinak. Jsme teď furt někde, tak není ani čas koberec řešit, protože dostat jej pod těžký konferenční stolek není jen tak. Koberec je oboustranný, měla jsem jej otočit na černou stranu, kterou moc nepoužíváme.
A jak se tak na něj dívám, bude se muset po Justýnčině zásahu prát znovu. 
Ona si prostě myslí, že jsme ten koberec připravili pro ni. Je to jasné, předtím tam přece nebyl.
Ale kdo by se na ni zlobil, že jo?
Jsem ráda, že je zas doma a že o ní víme.


12 komentářů:

  1. Justýnka ležící, spící. Moc ráda ji vidím a na koberci jí to moc sluší, na tmavé straně by tak nevynikla.;-) Určitě se na ni nezlobíš a koberec ráda vypereš. Je to fajn, že se dá vyprat v pračce a nemusí do čistírny.
    To mi připomnělo, naši kdysi měli takové ty tkané běhouny ze zbytků látek. Měli studený byt a koberce byli v kuchyni. Mamka je drhla v prádelně rejžákem a když z nich vykapala voda, tak je sušila na chodbě přehozené přes zábradlí.
    Přeji Ti hezký den, nejlíp někde v teploučku a Justýnce posílám pohlazení a drbu jí za oběma oušky. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, dnes mám zpoždění v odpovídání, nestíhám. Justýnce jsem pohlazení předala. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Marti, co na to říct! Muž mi vždy říká: vyber si - naklizený dům nebo psa? Syn má v pokoji před postelí černý kobereček (chtěl ho, já koulela očima!!!). Je to nejoblíbenější místo našeho Aarona... Máme naštěstí hodně výkonný vysavač.
    Jak píšeš - kdo by se na ně zlobil!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ano je to přesně tak, buď radost a chlupy anebo uklizený dům. Beru za A) :-) Měj krásné dny.

      Vymazat
  3. Marti, dobře udělala. Justýnka si vybrala nejlepší místo, teplo, rozhled a nikdo jí nepřehlédne :o) a může klidně spát.
    Měj se prima. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, sluší jí to na koberečku.Pohlaď za mne a přeji krásný večer.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, ona si umí vždy vybrat. Pohlazení vyřídím :-) Měj pěkné dny.

      Vymazat
  5. Jakmile se někde objeví něco nového mám tam nastěhované kočky a jakmile natřepu polštářky ustele si na nich Nelinka. Takže náš dům a okolí patří zvířátkům. Ale za ten hebký kožíšek a příjemné předení to stojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, to rozhodně. Souhlasím, ta radosti s nimi jsou k nezaplacení.

      Vymazat
  6. Veľmi pekný koberček ... aj mne by sa na ňom páčilo ... hi hi Aj náš Filip sa už sťahuje dovnútra a momentálne objavil mäkkosť šedohnedej deky ... Ani vidieť ho neni, keď sa stočí do klbka ... Marti, majte sa tam u vás pekne ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, klidně si přijď lehnout :-) Posílám k vám hodně pozdravů.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.