pondělí 15. října 2018

od večera do rána...



Nemám ráda velké oslavy a i tentokrát byla před narozeninová oslava v kruhu rodinném. 
Začala v sobotu odpoledne a skončila, pro mě s přerušením spánku asi pět hodin, v neděli odpoledne.
Slavily jsme spolu tradičně s Terezou, protože máme narozeniny čtyři dny po sobě.
V sobotu začala chlebíčky a rychlým občerstvením a v neděli pokračovala ruclet grilováním.
Děti chodily v mých lodičkách, pilo se víno, hodně vína, rozbíjeli se skleničky (nechtěně) a v noci mi holky uspořádaly diskotéku. 
I já jsem po dlouhé době tančila. 
No možná je to trochu přehnané, občas jsem se musela opřít o sloup, ale tančily jsme na plno a já jsem si to hodně užila.
Ráno mě vzbudila Lola a Alánek velmi brzo a já ještě se zalepenýma očima musela s nimi malovat. 
S tetou Lindou se slavilo i na třešni. 
Odpoledne děti malovaly podle mých obrázků. 
Asi ještě napíšu pokračování, až se dostanu z těchto úžasných dvou dní. 
Všem moc děkuji. 
Fakt jsem si to užila.







 A tady už jsme v neděli.








Pozdě odpoledne malovaly děti podle mých výtvorů. 
No je to krásné, nevím, jestli mám vůbec ještě malovat 😅
Tohle malovala Lola.


Tohle maloval Alánek.


Dnes ráno tady byla moje kamarádka Bára a všude v kuchyni, obýváku, v chodbě i na zahradě jsou pozůstatky oslav. Abychom si mohly dát naši tradiční pravidelnou snídani, musely jsme si uklidit. 
Je to ale jako rodina, takže kvůli ní jsme teda fakt neuklízeli.
Bude mi chvíli trvat, než se dostanu do svého pravidelného režimu. 
Ranní zprávy ještě nemám napsány. 
Tak já jdu makat a mějte všichni hezké pondělí.

22 komentářů:

  1. To vypadá na pěknou jízdu :-) Gratuluju a přeju, ať jsi zdravá, šťastná a milovaná.
    e*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, moc děkuji za krásné přání. A jízda to byla :-) Měj pěkný večer.

      Vymazat
  2. Marti, to byla oslava jak má být. Děti hezky malují a ty určitě nepřestávej, jsi pro ně vzorem. Přeji pěkné pondělí. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, maluju pořád, i když teď v poslední době mám nějak málo času. Měj pěkný večer.

      Vymazat
  3. Martinko, nejprve všechno Nejlepší k tvým narozeninám , hlavně zdraví !
    Vidím, že oslavy proběhly v kruhu rodinném, tedy jak nejlépe mohly!
    A musím napsat, že obě dvě vnoučátka kreslit opravdu umí :-)
    A at tvůj návrat do normálního režimu je v pohodě !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc ti děkuji za přání, ale narozeniny mám až v pátek. Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Marti, takže to byla party se vším všudy :) Rodinné oslavy jsou stejně nejlepší :)
    Dodatečně moc gratuluju k narozeninám!! Hodně zdraví a štěstí!
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, nemusíš gratulovat, mám je až v pátek :-) Moc ti děkuji a měj pěkné dny.

      Vymazat
  5. Marti, krásnou oslavu jste měli. A já ti dodatečně přeji všechno nejlepší, hlavně hodně moc zdraví a ať máš chuť pořád tančit:o)! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, moc ti děkuji. Chuť na tančení už mám, jen to tělo ještě neposlouchá a bolí :-) Měj pěkné dny.

      Vymazat
  6. Marti, není nad to si pořádně "zařádit" a když už se slaví ty kulatiny, ke kterým ti přeji štěstí, zdraví, radosti, pohodu a báječné žití, tak s pořádnou vervou.
    Měj se krásně.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to, že sis to užila ty i ostatní. A to je super. Návrat do běžného režimu se zvládne :-)
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, ano užili jsme si to všichni. Děkuji a měj se krásně.

      Vymazat
  8. Musely to být skvěle narozeniny! Už se těším na společně kafíčko tento týden a všechno mi povyprávíš.
    P.S. Lodičky i obrázky vypadají nádherně!
    Zdraví Adélka

    OdpovědětVymazat
  9. Oslava ako sa patrí ... Tie v rodinnom kruhu sú najlepšie, najúprimnejšie a najveselšie ... Marti, tiež ti do ďalších rokov prajem všetko dobré ... šťastie, zdravie, lásku najbližších a neutíchajúci optimiznus ... Maj krásne dni ... L.

    OdpovědětVymazat
  10. Přeji Ti jen všechno dobré, hlavně hodně zdraví. To je pro to ,,dobré" důležité.
    Oslavu jsi měla bezvadnou. Alánek je tedy frajer ve Tvých lodičkách :-).
    Hezký den, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle vypadá na parádní pařbu :o)
    Marti, vzhledem k tomu, že vzorně vkládáš příspěvky každý den, popřeju ti až v den D :o)
    Zatím moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, my paříme rádi a dlouho :-) Děkuji ti moc a měj pěkné dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.