pondělí 29. října 2018

s babičkou v "práci"...?


  

První den podzimních prázdnin prožila Lolinka s babičkou pracovně. No práce klasická to samozřejmě úplně nebyla. Byly jsme spolu v muzeu na akci, která byla částečně připomínkou všude zmiňovaného a oslavovaného výročí republiky a celý den připravilo muzeum zábavu i poučení pro děti i dospělé. Atmosféru vám přiblížím prostřednictvím Lolinky, která si muzeum užila a ještě si odnesla plyšového pejska jako dárek.


Já jsem poprvé, přestože chodím do muzea často, nahlédla do tajemné místnosti plné historie. 
Včera byla otevřená dokořán. Jen jsem fotila za páskou. Chápu, že muzeum historii chrání.







Tak dnes je to vše. Já si musím jít hrát.

16 komentářů:

  1. Z tvých fotek historie úplně dýchá :) Kouzelné :)
    Marti, měj se prima, Petra
    PS: Lolinka je krásná slečna, ten ostříhaný účes jí opravdu sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, obdivuji nádherný nábytek a skláním se před tím, co naši předkové uměli.
    Užili jste si s Lolinkou krásný den v muzeu a takové společné zážitky s vnoučaty jsou ty nejkrásnější.
    Před chvílí jsem dorazila domů ,hotovo ještě dlouho nebude,ale už je položená podlaha a manžel skládá v kuchyni skříňky linky. A já se vzpamatovávám, mám příšernou alergickou rýmu, nevím, co mi ji vyvolalo, ale doufám, že mi doma bude líp. Měj se hezky. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, no vidíš, za chvíli dohlídneš na konec rekonstrukce a budeš se s tím jen těšit. Ať je ti líp.

      Vymazat
  3. Děvčata, nenechte se rušit, pořádně při tom hraní zlobte, ať je vás plný dům, jinak pochvala za reportáž z historie, bylo evidentní, že vás na ní pracovalo víc !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, užily jsme si vše a byl nás rozhodně plný dům :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Hraní, milá paní, je velmi důležitá práce :o) a ve společnosti Lolinky i spousta radosti.
    Mějte krásné prázdniny :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, Lolince to sluší a tenhle starý nábytek miluji.Krásné fotky a pokochala jsem se.Hezké dny Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, kdyby to šlo, už bych měla něco doma :-) Měj pěkné dny.

      Vymazat
  6. Co napsat, když Jana to napsala tak krásně!!!
    Moc hezké fotky, Lolinka je je kouzelná holčička, ten výraz, ty oči, to soustředění...
    Marti, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Užily jste si Tvůj pracovní den obě. Krásné poklady jsi nám vyfotila. Tolik krásy.
    Lolince účes moc sluší a už je to taková malá slečna.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji, jsem ráda, že se líbilo, neměla jsem moc času a fotila letem světem. Měj se krásně.

      Vymazat
  8. Určitě jste sito užily obě - Lolinka dílničku pro děti a ty dosud nespatřené interiéry a exponáty. A já jsem ráda, že jsem si je mohla prohlédnout prostřednictvím tvých fotek.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, užily, s Lolinkou je velká zábava a je moc chytrá, tak mě pořád překvapuje. Měj pěkné dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.