neděle 7. října 2018

zastávka u Labe




Byla to jenom krátká zastávka při cestě na jednání do Obříství. 
Na víc nebyl čas, protože se mi teď nahromadilo nějak moc práce.
Pohled na plynoucí vodu mám ráda. Uklidňuje mě. 
Ale musím přiznat, že vody se vlastně trochu bojím. 
O mém plaveckém umění se dá říct, že se udržím na vodě a to je tak všechno. 
Bojím se hloubek. 
Je paradoxem, že právě já, můj muž je velmi zdatný plavec, jsem učila plavat naše tři děti. 
Všichni jsou velmi dobří plavci včetně potápění. 
Ale to už tak někdy v životě bývá.
Můj muž moje nadšení pro koukání na plynoucí vodu asi úplně nesdílí, 
asi právě proto, že vodu miluje, nicméně je chápe.
Když jsme zastavili u řeky, nebyli jsme schopní určit, zda je to Labe či Vltava. 
V našem kraji se obě řeky stékají, takže nikdy nevím, která to přesně je.
Teprve na jednání jsem se dozvěděla, že je to Labe.
Ale když jsme se chvíli s mým mužem zastavili a kochali, bylo nám srdečně jedno, jaké jméno řeka má. 
Bylo to krásné a konečně jsem po delší době zase fotila bez slovesa musím anebo měla bych.
Takže páteční Labe.







20 komentářů:

  1. Krásné fotografie. Marti, s plaveckým uměním jsem na tom stejně. To, že jsi naučila plavat vaše tři děti, mi připomnělo, že já, která neumím jezdit na kole, jsem to naučila našeho staršího syna. Jsou to takové paradoxy.;-)
    Přeji krásnou neděli. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám pohledy na vodu moc ráda - tekoucí se nej, ale vezmu za vděk i stojatou ;-). Taky jsem v sobotu koukala na vodu při procházce, ale nějak jsem zanedbala fotodokumentaci, musím ještě projít fotky, ale udělali jsme jich málo a nevím, jestli něco z toho bude publikovatelné :-/
    Hezký zbytek neděle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, i do stojaté vody se dokážu koukat dlouho :-) Prostě voda mě přitahuje. Měj hezký nový týden.

      Vymazat
  3. Marti,
    je to jedno jaká to je řeka- i když to tedy bylo Labe, pohled na plynoucí vodu je moc hezký a uklidňující..já se pohybuji spíše u té stojaté, ale když je větřík, pozoruji vlnky a stojím a kochám se...
    Moc hezké fotky.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, já se vody taky bojím.Dodnes nechápu jak jsem mohla co jsme spolu s mužem sjet skoro všechny sjízdné řeky tady v česku.Při mě stáli všichni svatí, že jsem se neutopila.Já mám zafixovaný v hlavě z mládí i pitomý záchod s nádrží nad hlavou .Vždy když jsem splachovala,tak jsem utíkala pryč.Jinak ale posezení u řeky mám moc ráda.Nafotila jsi krásné záběry.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, tak na sjíždění řeky by mě nikdo nedostal. Nepovídej, že se bojíš vody :-) A moc děkuji.

      Vymazat
  5. Marti, krásné zastavení, moc hezké fotky. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, jsem ráda, že se ti líbilo. Měj hezký a pohodový pracovní týden.

      Vymazat
  6. Labe známe z Čelákovic, vlakem tam i zpět. Pravda, jednou s kočárkem přes Zeleneč, Toušeň až k řece, ale to nebyl plán, jen se prima šlo... My teď byli u Sázavy.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, na Sázavě už jsem teda dlouho nebyla. A nejlepší je nemít žádný plán :-) Moc tě zdravím.

      Vymazat
  7. Voda je fenomén ... úžasne ukľudňuje ... teda, ak práve nezaplavuje ... hi hi ...
    Tiež milujem pohľady do vody stojacej, tak aj tečúcej ... len tak sedieť na brehu a rozprávať sa s blízkou osobou ,,, pri zapadajúcom slnku ... no, mám gýčovité predstavy ... ale zažila som ich neraz a bolo mi vždy veľmi fajn ... Ja plávam rada a dobre ... ale nie rýchlo, lebo sa rýchlo unavím. Ani hĺbky mi nerobia problém. Nemyslím na ne ... sama však na dlhé trate a nad hlboké vody nikdy neplávam ...
    Či je na obrázkoch Vltava, alebo Labe je jedno ... obe sú krásne a majú svoju silu ... :)
    Marti, prajem dobrý štart do nového týždňa ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, ano přesně tak. My jsme si s mužem sedli i v Paříži u kanálu a jen si tak povídali. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  8. Řeka nám protéká městem, takže moje zastavení na mostě pod naším kopcem je dost časté.
    A mám ráda tento čas, kdy je břeh řeky o kus dál ve městě lemovaný listnatými stromy, které už nabírají svoji barevnost. Odraz všech možných barev na vodě je krásný.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já se kolem řek pohybuju vlastně celý život. Dětství a dospívání to byla řeka Morava, můj pracovní život Vltava v Praze, přes kterou jsem jezdila každý den do práce. No a teď několikrát za týden Vltava a Labe. Kochám se většinou z auta, pokaždé je ten pohled jiný a někdy zastavíme, jako teď. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  9. Kouzelné fotky s podzimní atmosférou a hlavně hodně vody.
    Labe protéká i naši městem, bohužel po létě takové intenzity toku nedosahuje a ještě hodně dlouho dosahovat nebude, neprší a místo řeky čumí ven kameny.




















    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, díky. Tady je zatím vody dost. Měj pěkný týden.

      Vymazat
  10. Marti, tvé fotky jsou moc krásné.
    Já plavu ráda, ale nejraději jsem, když vidím dno. A to se mi v našich končinách nedaří :) Tam, kde ho nevidím se pohybuju jen v těch místech, kde vystačím. Když nevím, co pode mnou je, mám strach. Přitom jsem plavec docela dobrý, ale tak v bazénu :)
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, přesně popisuješ můj strach. Já to dělám tak, že když nevím, kam dosáhnu, jdu běžky a pak teprve plavu obráceně směrem k břehu hahaha :-) Děkuji a měj se hezky.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.