pondělí 8. října 2018

vepřové maso s bazalkou a žampiony



Po delší době jídlo podle fantazie. 
Na Wok pánev plátky vepřového masa bez naklepání, já jsem použila krkovičku, máme ji rádi, protože je šťavnatá na rozdíl od kýty. Jen osolené jsem prudce osmahla, trochu zakapala worcestrem a dusila do poloměkka. 
Přidala jsem nasekanou čerstvou bazalku, cibuli nakrájenou na kroužky a kousky nasekaného česneku. Ještě trochu podusila a zahustila trochou solamylu. Zvlášť jsem dala na olej nakrájené žampiony, osolila, opepřila, zprudka orestovala a dusila jsem do měkka. 
Na hotové maso jsem navrstvila hodně žampionů, které jsem přikryla nastrouhanou Goudou. Bylo to výborné. Lépe by se k tomu hodily brambory, ale my jsme už dlouho neměli rýži.
Bylo výborné, chuťově vyvážené jídlo.

17 komentářů:

  1. Marti, vypadá to náramně, hned bych se nechala pozvat.:) Také máme raději krkovičku.
    Měj pěkné pondělí. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Marži, my krkovičku a žampióny milujeme.Dnes chtěl manžel nákyp se švestkama, tak jsem mu udělala,ale já sladký nemusím.Zítra uvařím podle tebe.Už se těším a děkuji za recept.Asi se pŕeže...Hezký den.Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Píšu z mobilu a tak chyba.Žádná Marži, promiň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, já taky sladké k obědu nemusím a můj muž by to nejedl vůbec. Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Vypadá to velmi jedle. Jinak můj muž je krkovicí přímo posedlý, takže u nás je pořád, takže bych občas uvítala změnu. Ale holt jídlo nakupuje muž :-)
    Přeji krásný den.
    e*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evy, u nás taky nakupuje můj muž, ale masa střídá :-) Hezké dny.

      Vymazat
  5. Marti, chutnalo by mi u vás!
    Pěkný večer! Helena

    OdpovědětVymazat
  6. U nás je v oblibě krkovička na houbách :-). Tohle vypadá ale taky zajímavě ...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, houby nemám, ale někdy dělám to samé na žampionech. V té omáčce ale nemají tak výraznou chuť. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  7. Taková jídla mám ráda. A uctím tím i muže, protože krkovičku on rád. I řízek mu z krkovice dělám.
    Pohodový den, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já taky dělám řízek z krkovičky, ale nejraději máme ze stehenních řízků. Měj krásné úterý. U nás je mlhavo.

      Vymazat
  8. Hmmm, tím bys pohostila i nás :) Vypadá to moc dobř.
    Měj prima den, Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Zasa jeden výborný recept od teba ... mne by určite chutilo ... pekný deň ti prajem ... L.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.