pondělí 1. října 2018

prý rostou...


Nevím teda kde. U nás jedině v marketech. 
Sbíráme žampiony a já je nakládám jako po celý rok. 
Výprava za houbami byla už několikrát neúspěšná. 
Můj muž si vzal s sebou optimisticky košík, ale to mu bylo málo, tak ještě igelitku a nezbytný nožík.
Výprava jak na severní pól a nikde ani ťuk. 
U nás prostě nerostou. Takže žádné houby do mrazáku na omáčku a ani nakládané.
Letos prostě u nás vládnou žampiony.
My je ale milujeme, jen nejsou tak aromatické jako čerstvě nasbírané houby.
Přeji všem hezký vstup do nového dne.

18 komentářů:

  1. Ahoj Marti,hlásím, že u nás, na Plzeňsku, houby rostou :)
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, to je prima, tak budeš mít zásoby. Já houby stejně hledat neumím, takže až tak mě to netrápí. Když rostou, můžeš za mnou jít, páč jsou tam lány, které já prostě nevidím. Snad možná červenou muchomůrku. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Byli jsme včera, v lese víc houbařů než hub. Ale na houbovou polívku to stačí. Za chvilku porostou václavky a na ty už tolik lidí nechodí.
    Hezký den.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, no mi nemáme ani malou houbičku. Už ani nevím, jak vypadají. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Manžel byl 2x tak jsme měli řízky, houbovou omáčku a něco jsem nasušila. Žampiony také občas kupujeme, pod maso jsou moc dobré. Občas i hlívu.
    Měj se pěkně. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, tak to byl tvůj muž úspěšný. No já taky kupuju hlívu hodně, ale tu jsem ještě nenakládala. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  4. Nerastu ani u nas ... V lesoch i na poliach je hrozne sucho... V okoli nasej chaty sme si kazdy rok nazbierali dostatok hub, teraz nic... Este ze mame nasusene od vlani... Marti, prajem pekny vecer... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, tak je aspoň jasné, že prostě všude nerostou. Díky, uklidnila jsem se. Měj pěkný den.

      Vymazat
  5. Marti, žampiony jsou výborné, ale smaženice z čerstvých hub je holt smaženice z čerstvých hub. Ale prý porostou, dnes říkali ...., že na podzim standardně najdeme 250 až 350 druhů hub. Tak neboj, něco poroste určitě i u vás. :O) :O)
    Pa D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, hahaha, rozesmála si mě: dnes říkali... :-) Díky za pobavení a měj se krásně.

      Vymazat
  6. Já mohu podat report, že v Černé Hoře rostly :-D. Jak je tomu u nás na Vysočině, to snad prověřím o víkendu... A kdyby ne, tak máme ještě od loňska zásoby ;-)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, no tam teda nepojedeme :-) No my prostě budeme mít žampiony jako po celý rok. Měj pěkný den.

      Vymazat
  7. Marti,já mám žampióny moc ráda.Na houby jsme se ještě nedostali i když les máme pár metrů od domu.Předáváme si s mužem už čtrnáct dnů rýmu.Když neporostou u nás, tak mám zamražené a sušené z loňska.Přeji dobrou noc.No myslím si,že už spíš.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, nespala jsem. Ale od včera vypadával internet, tak jsem v osm ztratila nervy a počítač vypnula. Měj pěkný den.

      Vymazat
  8. Mohu Ti sdělit, že u nás taky v lese houbu nenajdeš. Mám nasušené od loňska, ale přeci jenom je to takový divný podzim, kdy manžel z lesa nepřinese ani houbičku. Možná,že říjen s tím ještě něco udělá, takže uvidíme.
    Měj se hezky a měj klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, hurá, promiň, houby ti přeju, ale volám hurá, že nejsme sami, aby to nevypadalo, že můj muž sbírat neumí. Naprostý nesběrač jsem tady já. Měj pěkné úterý.

      Vymazat
  9. Marti, my byli od dovolené v lese dvakrát - výsledek 4 ks hub!!! Je pravda, že s Aaronem to je spíš běh lesem, ale ani u nás letos moc nerostou...
    Žampionům zdar!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, no vidíš, aspoň čtyři. U nás fakt ani jedna jediná houbička. Žampiónům nazdar!

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.