čtvrtek 18. října 2018

za plotem



Kráčím chodbou ještě v županu, ranní zprávy mám už dnes za sebou a hned to uvidím přes okno. 
Beru foťák a jdu ven na zahradu. Za plotem u souseda je krása. Možná to někdy namaluju. 
Musím fotit. Dnes tedy hodně aktuálně. 
Nestává se mi, že hned se mi povede dát fotky, které jsem fotila před půl hodinou.
Takže dnes pro krásný den trochu kýče, páč i ta naše růže je trochu kýč. 
Tyhle kýče mám ale ráda.
Já jdu dnes navštívit pána, kterému právě bylo 103 let. Jdu tam pracovně, protože napsat článek o člověku, který se narodil v roce 1916 se mi pravděpodobně už nikdy nepovede.
Tak hezký den všem.
Pán má prý rád sladkosti, tak já jdu ty sladkosti zabalit jako dárek.
A třeba se dnes dozvím recept na dlouhověkost 😀



18 komentářů:

  1. Růže máš, Marti, překrásné. Takové "kýče" umí je příroda. A pánovi prosím pogratuluj i za nás, čtenáře tvého blogu, ať mu zdravíčko slouží.
    Pěkný den, Marti. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, díky. Jo a vloudila se mi chybka. Už to nechci opravovat, tak aspoň v komentáři. Pán se samozřejmě narodil v roce 1915 :-) Potvrdilo se, že tento druh inteligence, jako je matematika, fakt nemám. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Ráno jsi měla s krásnem, které jen příroda umí. A čeká Tě setkání a povídání s člověkem, který tedy už hodně a hodně pamatuje.
    Takže hezký den, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji, byl to hezký den a pravděpodobně, až napíšu článek, se taky k pánovi ještě vrátím. Měj pěkný pátek.

      Vymazat
  3. Děkuji za nádherné aktuální fotky a doufám, že ten recept přivezeš. A kdyby ne, ten pán toho musel zažít tolik, že bude mít jistě co vyprávět...
    Posílám pozdravy, Marti! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, právě se chci pustit do psaní článku a když se mi povede :-) a až bude zveřejněný, dám ho pravděpodobně i na blog. Měj hezký den.

      Vymazat
  4. Krásný pohled k sousedovi za plot i na Tvoje krásné růže. Čeká Tě i krásné setkání s pánem, který se narodil ještě z Rakousko-Uherska a byl i u zrodu naší republiky. Přeji mu jen a jen zdraví.
    Můj tatínek byl ročník 1917, dožil se 86 roků.
    Přeji hezký den .Růža

    OdpovědětVymazat
  5. Marti,nádherné fotky :-)Diky za ně! A pana moc pozdravuj!Právě objíždím se starostou podobné jubilanty a bohužel na povídání s nimi není čas :-0Ale ta jejich radist,dojetí,...prostě tohle mi na mé práci dává smysl!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuji. Ano, chápu, ta naše pozornost je pro ně dárek. Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Marti, prosím tě, piš si to! Ten recept na dlouhověkost:-). Rozhovor určitě bude prima, třeba sem z něj dáš nějaké střípky:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro, neboj, nahrávám na diktafon a rozhovor to nebude. U něj trvá zveřejnění delší dobu, a tohle chce hned, takže to bude článek. Měj pěkný den.

      Vymazat
  7. Východ slunce jak namalovaný - i když zatím jen vyfocený. Doufám, že až/pokud ho namaluješ, pochlubíš se taky.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, určitě, pokud se povede ... Měj pěkný pátek, to už je malá sobota :-)

      Vymazat
  8. Marti, tvoja ruža má nádhernú farbu ... Ruže veľmi radi rozkvitajú na konci leta ... Aj tie moje majú teraz pekné puky ... Pamätám, že moja starká dávala na Dušičky na hroby kytice z ruží ... Tiež sa teším na reportáž z rozhovoru so starčekom ... Maj sa fajn ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, určitě tady něco dám, ale zatím nemám ani čárku. Pán byl velmi výřečný a byl problém to uřídit. Vyprávěl a vyprávěl, že by z toho mohla být kniha. Posílám pozdravy.

      Vymazat
  9. Já bych taky tu poetickou chvilku u sousedů potřebovala prožít, skutečně pecka a má to atmosféru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, viď? Vedle nás je starý mlýn a pro mě je to úžasná kompozice, dívám se tam furt. Jen doufám, že soused nepokácí ten velký ořech (pokácel zatím vše). Ten by mi tam chyběl.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.