úterý 16. října 2018

ještě pár střípků...



Co mě potěšilo, co mě rozesmálo a co mě rozplakalo.
Nejdříve bych vám chtěla poděkovat za krásné komentáře a přání, na které proti svým zvyklostem nestíhám odpovídat. Pomalu se vracím do svých kolejí, no už nám doma není dvacet, tak nám likvidace po oslavách trvá déle a hlavně rekonvalescence. 
Možná je to taky proto, že úklid nemáme jako prioritu.
V noci "doprala" poslední myčka, ale pořád tu není pořádek ani omylem.
Včera jsem volala Báře kvůli tématu na článek a ona mi hned říkala:
 ty normálně prokrastinuješ, viď?
Viděla ráno ten binec a i mi trochu pomáhala likvidovat zbytky oslav. 
Místo, abys uklízela, tak řešíš práci. Tobě se do toho nechce!
Ne, já musím vše dělat s chutí.
Nejvíc mě potěšilo, že jsme se dokázali sejít, protože u nás hledat vyhovující termín pro všechny je dost peklo. Linda přijela v sobotu večer z Pardubic, kde připravuje premiéru nové hry, vlastně si od práce odskočila a v neděli odjela brzy odpoledne zpět do Pardubic.


Samozřejmě mě potěšily dárky. Děti mi daly naprosto profesionální náčiní na malování včetně stolního stojanu, profesionálních štětců a barev, pláten... A poukazy na krémy na ksicht...
Ty květinky z papíru na stojanu je dárek od Loly. 
A babi, pověsíš si to zase někam, viď?


Evidentně tedy budu muset pokračovat v malování...
Od Justýny jsem dostala přání s jejím podpisem a nadělila mi pro sebe masovou konzervu.
Vůbec nechci řešit, jak se tvářil náš asociál, když měla packu od černé barvy 😅
Za tu konzervu jsem byla dnes ráno fakt ráda. Zapomněli jsme jí dokoupit jídlo.


Dárků bylo spoustu a nebudu je tady všechny vyjmenovávat. Od mého muž náušnice Swarowski, poukaz do naší úžasné rehabilitace, kde prý mění ksicht v obličej. Přiznávám, že to bylo moje přání, ale když jsem se dozvěděla, že jedna návštěva za měsíc nestačí, tu bych si zaplatila sama, je nutné absolvovat šest návštěv po týdnu za sebou, vzdala jsem to, i když po těch měsících peripetií by si můj obličej nějakou zvláštní péči zasloužil.
Co mě rozbrečelo?


Můj muž to nevydržel a dárky mi dal už v sobotu večer na zahradě, a když jsem otevřela přání, na které jsem ve tmě už neviděla, abych si ho přečetla a ono začalo hrát, rozbrečela jsem se. 
Mělo to tak být. Obdarování jsem si víc užila rozděleně.
Už jsem nemusela nic jiného dostat, protože tento dárek vše předčil.
Valčíček.


Musím říct, že jsem si to pouštěla snad desetkrát za sebou. Přání jsem si přečetla až ráno.
A co mě rozesmálo? Tedy nejen tohle, ale tohle se musí zaznamenat, tohle se bude u nás ještě tradovat dlouho.
Pili jsme a tančili do pozdní noci a zbývala poslední láhev vína. Přinesla ji Tereza a já jsem nalila. Na chuť toho, co jsem pila, nezapomenu. Proboha, co jsi to koupil, vždyť je to sladké lepí to???!!!
Já jsem svůj mátový sirup nikdy neochutnala, nepiju to, ale můj muž hned věděl, z čeho se nalévá. 
V lednici mám mátový sirup v lahvích od portského či od kvalitního vína a určitě to znáte, viněty drží i po myčce.
Mého muže okamžitě napadlo, co se stalo. Přičichl k lahvi, a protože pije můj mátový sirup každý den, okamžitě ho poznal.
Panebože, vy pijete mátový sirup, smál se a přinesl správnou láhev.
Druhý den to hlásil všem, kteří u toho nebyli, jako syn, který přijel až v neděli ráno, že jsme se snažili opít mátovým sirupem.
A ještě něco. Narozeniny mám až v pátek, prostě to tak vyšlo. 
A rozhodla jsem se, že pro vás připravím nějaké překvapení a dám nějaký dárek. 
Snad se mi to povede.
Na závěr jsem si nechala dárek, kterým mě ještě překvapily naše tři děti. 
V pátek na moje narozeniny jdeme jen v pěti, tedy základní úzká rodina, či jak to nazvat, do divadla Disk na představení s názvem Rodinná oslava.
Nemám ráda pompézní oslavy, to už jsem tady psala. 
Tohle byla a ještě je nádhera a ještě jednou moc děkuji všem.

24 komentářů:

  1. Už jsem to psala, ta oslava opravdu neměla chybu! Parádní rodina, smích i dojetí, tak to má být!
    Hezké odpoledne, Marti, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc ti děkuji, mám skluz v odpovídání, nějak nestíhám. Měj hezký den.

      Vymazat
  2. Marti, píšu komentář a poslouchám písničku. Mám ji také moc ráda. Dostala jsi krásné dárky, těším se na nové obrázky. Rodinné oslavy jsou ty nejlepší. Přeji krásný den. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, já ji mám taky ráda, ale nějak zvlášť si ji nepouštím, o to víc mě dojala :-) Děkuji a měj se krásně.

      Vymazat
  3. Marti, tu radost si uchovej v sobě a já Ti přeji radostí ještě více, stejně jako zdraví a hodně lásky. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, hlavně to zdraví bych fakt potřebovala. Děkuji moc.

      Vymazat
  4. Krásná oslava, pěkné dárky a blízké osoby po boku. Takže hodně zdraví, lásky a pohody.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, pekná a vydarená rodinná oslava ... prajem ti radosť z darčekov, z tvojich najbližších ... Užite si spolu piatkový deň, i večer ... pa L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS ... to prianie od manžela ... no krásne ... ja dostanem kytičku, objatie, ale toto je romantika ... :))))

      Vymazat
    2. Laury, ano bylo to krásné a nečekané, můj muž není nějak extra romantik a ani já ne, o to větší šok a překvapení to bylo. Na páteční večer se těším, je to tak symbolické. Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Marti, přeji Ti k narozeninám vše nejlepší, hodně štěstí, radosti a lásky a také zdraví. :o) Jo a přáníčka od Justýny i od manžela jsou od nás (z firmy). Brontosauři a jejich Valčíček, mám radost, že se líbí. A ostatní dárky jsou také super. :o)
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuji a hned jsem se šla po tvé informaci znovu na přáníčka podívat. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  7. Dárky jsou bezva a rodinná oslava rozinka na dortu. Vzpomínky na ni - na to, co pobavilo i na to co dojalo, budou myslím hřát dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, myslím, že vzpomínat budu dlouho :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  8. Marti, oslava to tedy musela být parádní. Celá rodina, dárky, prima nálada i dojetí. Tak to má být :)
    Měj se hezky, Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, přeji hlavně zdravíčko a pohodu.Měla jsi krásnou oslavu.Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Martino, ty jsi zase o rok mladší... kdykoliv jedu kolem Řipu, vzpomenu si na tebe, nikoliv praotec Čech, ale jedna nesmírně fajn ženská.
    Osud a blogové cesty tomu chtěly, abychom se poznaly a já cítím, že jsme jednak z jedné planety, jsme ty, které vyrušovaly a život je naučil pokoře.
    Přeji ti spoustu dlouhých a plodných let, zdraví a zůstaň svá, mám tě tak ráda, jsi blogový dar.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, děkuji za dárek, protože tvůj komentář pro mě dárkem je. Moc mě potěšil a musím říct, že já tě mám taky ráda a cítím, že hodně souzníme. Ještě jednou moc děkuji.

      Vymazat
  11. Jdu z křížkem po funuse,ale přesto Ti přeji vše nejlepší a ať máš pořád co psát nejen na blog,ale i v Tvé novinářské profesi.(Jak jsem snad dobře usoudila :-D )
    Hodně štěstíííííí...zdravííííí a pohodýýýýý...:-D Soutěže bych se ráda zúčastnila,ale zástěrka je na mne malá, obrázek je hezký,tak ten bych brala a třešničkový polštářek ten snad taky.Tak ,že bych do toho šla? :-D
    papáček Dáša
    Taky 16.10.má narozeniny moje oblíbená herečka Angela Lansbury.(Jesika Fletcher)
    Už slavila 93 let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daško, moc ti děkuji za přání. Jen prosím napiš prosím část svého příspěvku pod soutěž, abych to měla souhrnně a aby tě taky všichni viděli. A hlavně, abych na tebe nezapomněla :-) Moc tě zdravím.

      Vymazat
    2. Omlouvám se, myslela jsem část komentáře.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.