neděle 21. října 2018

když není o čem psát ...


Tak jsem si myslela, jak to budu mít dnes snadné s psaním a prd. 
Pořád čekám a nic. Článek o muzeu už je venku. 
Článek o oslavenci, který slavil 103 let, vyjde zítra tiskem a dnes měl být na webu deníku. 
Furt koukám a čekám a nic. Dokud nebude zveřejněn, nechci ho dávat na blog. 
Myslela jsem si, že to budu dnes mít dva v jednom, páč článek už je napsaný a prý je skvělý, takže žádná korektura se u mě nedělala, ale tak snad zítra.
Zítra vám možná teda prozradím recept na dlouhověkost.
Tak dnes zase píšu jen tak z placu bez přípravy, bez konceptu, aniž vím, o čem to bude a jaký bude závěr.
Trochu mi pomohla mamka, která před chvílí volala. 
Opět porušila tradice, páč náš den je sobota a někdy v týdnu, telefonát tak dvakrát. Teď volá každý den, páč se pořád něco děje a ona chce vědět co.
No tradice jsou od toho, aby se porušovaly, ne?
Potěšila jsem ji tím, že jsem jí vyřídila od vás pozdravy a řekla jí, že jste se včera u příspěvku zasmáli, pobavili a konstatovali, že je vtipná.
Moc ji to potěšilo, všechny komentující zdraví a mám vám vzkázat: 
ale mňa ty nohy opravdu bolely, to nebyl vtip 😁 ¨
Nicméně prostřednictvím vašich komentářů jsme jí dnes dali společně dárek.
Ona ho zas dala dnes mně, páč jsem se opět řehtala na celé kolo.
Moje máma je silně věřící a nedělní mše jsou u ní na pravidelném programu. 
Většinou je má na živo, když ji můj bratr doveze do kostela.
Když není čas, sleduje je v televizi.
Já cestuju v nedělu s papežem po celém světě. 
Už jsem byla ve spoustu zemích. Ale ty mše sú v době, kdy sleduju politické pořady, a tak su někdy rozčílená, když to nestíhám. 
Někdy přepínám, aby mně nic neuteklo. 
No, řehtám se jak blázen. Tohle je přístup k životu.
A mamka pokračuje: Já vím, že ho nenávidíš a že nesmím vyslovit jeho jméno. Já ho nenávidím taky, ale musím si toho debila (rozuměj toho na Ze....) pustit, abych viděla, jak sa zas ztrapní...
Mami, to je trochu sebemrskačské. Ty klidně přepneš papeže?!
Já vím, ale já si nemožu pomoct 😉
Takže dnešní téma určila mamka.
Snad vás dnešní příspěvek rozesmál jako mě. 

12 komentářů:

  1. Marti , mamku máš boží.Je dobře, že čte a zajímá se o vše.My budeme slavit ty narozeniny až příští týden.Jsme nakřapaný oba.Ještě jednou Ti musím napsat,že jsem ráda za tvůj bloģ.Máš všechny články bez přetvářky a na nic si nehraješ.Takové lidi mám ráda, já jsem dost těžký introvert a tak to se mnou nenì jednoduché. Přeji krásný zbytek neděle.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, no my jsme slavili týden dopředu, tak je jedno, kdy se to slaví. Ať je vám doma líp. A moc děkuju. Měj pěkné pondělí.

      Vymazat
  2. Možná, že je nutno českou debilitu kompenzovat něčím skoro božským... Maminka opět boduje, Marti! Dovolím si jí pozdravovat, popřát pevné zdraví a i nadále ten správný pohled na svět.
    Hezké odpoledne i tobě, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Pobavilo :-D.
    Já naopak vypínám - nesnáším trapnost tekoucí z obrazovky, je mi vždycky taky trapně. A to nějak nemám za potřebí.
    Hezké odpoledne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já jsem na tom stejně. Kdysi jsem sledovala různé debaty z pracovních důvodů, ale teď čtu jen zprávy na netu a některé nerozbaluju vůbec. Měj pěkný nový týden.

      Vymazat
  4. Marti, i já se zasmála, máš moc prima maminku a trošku Ti závidím, že si s ní můžeš povídat. Připomíná mi mojí babičku, mamku mojí maminky. Babička byla také věřící a pokud mohla, tak chodila každou neděli do kostela na mši. Na druhou stranu ráda sledovala hokej v televizi, podle ní byl správný hokej, když se hokejisti poprali. Vyřiď prosím mamince pozdrav i ode mně a řekni jí, že mně blbost některých politiků také hodně rozčiluje. Věřící nejsem, ale ráda se dívám na křesťanský magazín. Přeji hezký večer Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, teď si popsala moji mamku. Když jsme byli malí, nesměli jsme rušit, když bylo mistrovství hokeje :-) Měj se krásně a pozdrav vyřídím.

      Vymazat
  5. Marti, pobavila, děkuji za veselé chvilky u vás :o).
    Měj se hezky ty i mamka. J.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.