středa 17. října 2018

podzim v muzeu



O našem muzeu jsem tady na blogu už psala mnohokrát. Včera jsem se do něj opět vypravila pracovně, protože slaví 130 let a chtěla jsem napsat článek. 
Články nepíšu tak, jak je dnes většinou zvykem, otázky přes email a informace z netu.
Ráda se scházím s kompetentními osobami, kteří mi mohou dát zajímavé informace, které nikde nenajdu, navíc je to pro mě takové velmi osobní a líp se mi článek píše, když to zažiju.
Včera jsem dokonce dostala pochvalu, že jsem jedna z mála, která dělá novinařinu tak, jak by to mělo být.
Pochvalu si nezasloužím, protože to nedělám kvůli tomu, že je to tak správně. Já to jinak dělat prostě nechci a neumím, chci do své práce vkládat osobní prožitky, svá slova a ne opsané texty.
Neměla jsem včera moc času a kavárna, kde byla výstava k historii muzea s dokumenty, byla narvaná až po střechu, což mě tedy v deset dopoledne překvapilo, takže se tam nedalo nejen fotit (fotila jsem pro sebe), ale nedalo se tam ani pustit diktafon, tak jsme seděli na zahradě.
Pár fotek ze včerejšího dne, krásně podzimně zbarvené nádvoří muzea přináším dnes i vám.












A výstava dětí ve vstupních prostorách muzea. Tady fotím vždy, i když je tady málo prostoru na foceni.



8 komentářů:

  1. Marti, kavárna muzea na prvních fotkách vypadá skvostně. Ty barvy...hm, podzim to prostě umí :)
    A jen si pochvalu nech. Děláš své řemeslo pořádně, tak proč se jí bránit :)
    Měj se krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, já to tam mám moc ráda a většinu mých pracovních setkání se odehrává právě tady v muzejní kavárně. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  2. Marti, jen si tu pochvalu nech a hezky si ji užij. Kdo umí, ten umí!
    Fotky jsou nádherné! Já se k vám musím zajet podívat...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, někdy si třeba dáme v kavárně spolu kávičku, ne? Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Vaše muzejní kavárna vypadá skvěle v každém ročním obdbobí.
    A způsob novinařiny chválím taky - je mi sympatický.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, viď, já málokdy odolám nefotit. Měj pěkný den.

      Vymazat
  4. Marti, pochvalu si určitě zasloužíš, také se mi líbí, jak svou práci děláš.
    Fotografie ze dvora kavárny jsou krásné, podzim zbarvil listy hezky dočervena. Kdysi jsem si tyhle nádherně zbarvené listy nosila do školy na kreslení. Říkali jsme rostlině psí víno.
    Měj se hezky Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, děkuji, ale nemám ráda pochvaly za věci, které považuji za samozřejmé. Měj krásné dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.