pondělí 5. listopadu 2018

jak vyrobit krystaly





No, to zatím nevím, ale doufám, že až Ježíšek přinese tuto experimentální sadu, tak se to snad dozvím. 
Tahle sada mě hned zaujala a překvapilo mě, jak obrovská krabice to je. 
Kde jsem nakoupila, opět, není zajisté překvapením.
Nechci to ale rozbalovat, tak i pro mě bude překvapení, jak to vypadá.
Starší vnoučata Tomášek a Lucinka rády a hodně experimentují, vyrábějí sliz, dělají různé pokusy s mikroskopem, proto je další možnost experimentovat potěší. 
Z těch experimentálních sad se mi líbila ještě příroda pod mikroskopem, ale mikroskop už mají. 
Ale třeba se někdo z vás inspiruje.
Myslím, že je to moc hezký vánoční dárek. Takový smysluplný a kreativní.


P.S. Zítra odjíždím na tři dny na Moravu. Konečně. Téměř po roce. Nevím tedy, jak budu stíhat psát, zda budu mít náladu a chuť. Takže v nejhorším případě ahoj za tři dny. 
Zanecháváme tady našeho závisláka, rozuměj Justýnku, protože ta si za rok a půl zvykla, že s ní trávíme většinu času. A když odjedeme na chvíli, jak slyší přijíždět naše auto, pozná ho bezpečně, už čeká na nás za vrátky jako pejsek. Jen jen vrtět ocáskem. A když jsme náhodou někde přes noc, tak nám po příjezdu nadává. Jednu noc tady bude jako chůva náš syn, kterého má moc ráda a jako pohotovost bude kamarádka Bára. Tak snad to vydrží, bobek. 
Takhle dlouho jsme nebyli pryč už dva roky.


14 komentářů:

  1. Marti, krásně si ty dny volna užij.
    Justýnka to určitě zvládne.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, díky. Já vím, že to zvládne, ale stejně o ní přemýšlím. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Měj se krásně, užij si rodiny na Moravě. A díky za tipy na dárky, já stále nemohu letos nějak na nic přijít pro vnoučata...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já na to přicházím náhodně, bez nějaké zvláštního cíle. Měj se krásně a děkuji.

      Vymazat
  3. Marti, užijte si výlet na Moravu. Justýnku drbu za ouškem, ona je statečná a určitě tři dny vydrží. Růža

    OdpovědětVymazat
  4. Darčeky budú mať určite úspech ... a ty sa maj na Morave dobre ... Justýnke bude za paničkou smutno, ale zvládne to ... O to radostnejšie bude zvítanie pri návrate domov ... :) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, já vím, že to vydrží :-) Bude si opět muset zvyknout, že zase cestujeme, protože konečně můžeme. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Marti, dárek je to parádní, děti budou nadšené!
    Ty se nestresuj (Justýna to dá) a užij si výlet!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Užij si Moravu.
    A sada vypadá jako bezva dárek (škoda,že syn už je na ni hodně velký :-))

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.