pátek 16. listopadu 2018

už je prý čas...




No, já jsem si to teda vůbec nemyslela. Nicméně sýkorky ano. 
Už minulý týden ostentativně nalítávaly na všechna naše krmítka s podivem, že jsou prázdná.
Ježíš, kde to máš?! Tak to proboha už nasyp.
Pár dní jsem dělala, že jsem si jich nevšimla. Pak mě sice přesvědčovaly každé ráno, zas jsem měla pár dní, už přesvědčená, kdy jsem při vstupu do domu na to zapomněla. 
Ke krmítkům mi patří sníh a mráz a všechno okolo.
Začátkem tohoto týdne jsem teda nasypala notnou dávku do krmítek.
A nic. Nikdo nepřiletěl a v krmítkách neubylo.
Můj muž mi říká, no oni zjistili, že máš jen pšenici a říkají si, že na to ti prdí. 
No nic jiného nemám, zatím mě ani nenapadlo při tomto divném podzimu slunečnici nakoupit.
Ale ve čtvrtek ráno to nastalo. Všude ubylo pšenice. Všichni lítali jak zběsilí, velcí ptáci a zase holubi jako vloni postávali opodál a čekali, co sýkorkám odpadne od zobáčku. Povedlo se mi jich zachytit jen pár, není kde se schovat a jak namířím objektiv, tak se rozletí okamžitě.
Tak my už teda regulérně krmíme, i když ještě kvetou růže.




12 komentářů:

  1. U nás už taky nalítávají, jen zatím není co nasypat, protože musím teprve koupit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, já bych taky normálně nic neměla. Mám tady od loňska pšenici na plnění nahřívacích polštářků :-) Ale musím koupit aspoň slunečnici, tu mají rádi. Měj hezký víkend.

      Vymazat
  2. Ptáčci nám dávají najevo, že je zima tady. Na okně v obýváku máme sušák a tuhle na něm přistály dvě hrdličky a koukaly dovnitř. Krmítko nemáme, ale na sušák jim věšíme koule a pak moc ráda pozoruji, jak se živí. Přeji hezký, slunečný den. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, koule musíme teprve koupit. Taky jim je dáváme každý rok. Měj hezký víkend.

      Vymazat
  3. Marti, my tedy ještě nekrmíme, ale začneme! Přesně jako u vás - sýkorky nalétávají na staré známé místo a nic...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, u nás si to vysloveně vynutily :-) Měj hezký víkend.

      Vymazat
  4. Kvetou růže, ale ráno už byla jinovatka...
    A sýkorky k vám létají moc pěkné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, to je spojení, viď? Opravdu podzim se mi zdá poněkud podivný :-) Měj pěkné dny.

      Vymazat
  5. U vás se Marti o ptáčky nebojím:-). A oni moc dobře vědí, kde mají své jisté:-).
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, letos si to vysloveně vydupali. Měj hezký víkend.

      Vymazat
  6. Marti, já už sypu doma i v práci. Sýkorky, vrabci, hrdličky a brhlíci.... ti se zatím u nás objevili. Mám z toho radost, je to uklidňující je pozorovat....
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, já je taky ráda pozoruju, když mi to dovolí :-) Měj pěknou neděli.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.