čtvrtek 8. listopadu 2018

moravská Dáša


Zdravím ještě z Moravy. Tedy aktuálně zdraví Dáša z Moravy. Na blogu už v hlavní roli byla před dvěma lety.  Není sice moje, ale vždy mě po dlouhé době vítá s takovou radostí, takže jako kdyby byla. Česká Justýnka a moravská Dáša se neznají, ale obě patří do mého života. Justýnka samozřejmě víc.
Dnes tedy jen pár pozdravů z Moravy.
Zase jsem zklamala a nepřivezla jsem žádnou pískací hračku. Má jich miliony, ale vždy čeká dárek a nějakým pamlskem ji neoblafnu. Nejvíc ale miluje sobíčka, kterého má u sebe.
Vždy když přijedu, sedí se dlouho do noci a Dáša je naštvaná, že se nejde spát, tak jak je zvyklá. V úterý už byla tak unavená a ospalá a naštvaná, že to odnesl ten malý chudák sob. Dala mu co proto.
Mějte se krásně. Ozvu se zase z Čech.


8 komentářů:

  1. Rituály se musí dodržovat, jinak je zle :o)
    Je vidět, jaký je Dáša mazel...
    Marti, užívej si Moravu!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já vím, ale vždy na to zapomenu. A je to velký mazel. Měj hezký pátek.

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že poznávám Dášu. Připadá mi, že se na té první fotce usmívá.
    Měj se krásně. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, máš pravdu, usmívá se. Dělala prostě modelku. My se máme hodně rádi, tak je vidět i na očích, že mi chce udělat radost. Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Tá je milá ... Šťastnú cestu domov ... L.

    OdpovědětVymazat
  4. Na první fotce se usmívá, na druhé vypadá spíš smutně než naštvaně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, ona je normálně taková vykulená :-) Bohužel tu naštvanost s tím sobíčkem jsem nezachytila, nebo spíš zuřivost. Měj pěkný pátek.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.