středa 28. listopadu 2018

pomáhám ...




Ahoj všichni.
Tentokrát se sice nikdo po mně na blogu neptal, ale jste přece i moji virtuální přátelé, ne? 
Nejen mojí paničky. A už jsem tady dlouho nebyla.
Já se dnes potřebuji svěřit, páč u nás je to děs. 
Pořád se něco děje a není tady kámen na kameni. Když tady necourají nějaké návštěvy, tak je zas celý barák naruby.
V pondělí jsem utíkala vždycky na chvíli ven, abych se nadýchala čerstvého vzduchu a po pár minutách jsem se vracela v naději, že bude už čistý vzduch.
No nebyl, furt to doma smrdělo a příšerně. No já vím, ty schody už byla nutnost, páč já se vždycky vyděsím, když panička upadne, ale to lepidlo bylo fakt děs. A ten binec okolo. 
Mám pocit, že už tady několik týdnů není klid a ani pořádek. 
Já se teda snažím pomáhat. Například zahřívám mikinu, kterou páníček odhodil při práci na zem. Tenhle binec mi vlastně vyhovuje, ale schody jsou hotové a dnes se bude uklízet. 
Doufám, že tu mikinu mi teda nevezmou!!!
Hlavně, že už tady nesmrdí to příšerné lepidlo.
Přemýšlím, že koupelna nahoře je hotová, rozbitý stolek už nahradil nový a schody jsou hotové. 
Tajně doufám, že je nic dalšího chvíli nenapadne. Vždyť v neděli začíná advent, tak ať je tady už klid.
Moc vás všechny zdravím. 
Vaše Justýnka

P.S.  Úklid je z nejhoršího hotov, ovšem mikina je furt okupovaná a nikdo z nás nemá to srdce ji uklidit násilím.

14 komentářů:

  1. Ahoj Justýnko, už jsem se těšila,až tě panička zase vyfotí.Moc ti to sluší na tý červený mikině.Tak ať už paničkové přestanou řádit a máš klid.Měj se hezky a pozdravuj.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuju ti za kompliment. Já vím, že mi to sluší, ale musím tam ležet furt, páč vidím, jak oba pořád sledují, kdy už mi tu mikinu budou moct vzít :-) Měj se krásně. Justýnka

      Vymazat
  2. Justýnko, jsem moc ráda, že tě zase vidím. To víš, když se něco lepí nebo natírá, tak to smrdí, ale to se vyvětrá. Teď je to u vás určitě moc hezké. :-) A tu mikinu si ještě chvíli nech, když se ti na ní hezky spí. Pozdravuj paničku a mějte se všichni moc fajn. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, tak tě poslechla a na mikině spí furt už třetí den. Jo vzpomněla jsem si a tady máš odkaz na článek https://melnicky.denik.cz/zpravy_region/prostory-zamku-ozily-pripravou-na-advent-20181127.html, ale z tvorby tam toho není moc vidět. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Justýnko, mikinu nevracej, tahle barva ti sedne k tvému kožíšku :) A páníček má určitě i jinou :)
    Pozdravuj paničku, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, ještě ji nevrátila :-) Dávám tomu týden možná dva :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Náš Tereza taky trpěl, natírali jsme schodiště. A když si ten velkej chlap navleče montérky, přestává být pánečkem a je to pro něj utrpení (pro Terku). Za každého počasí trpí venku, dokud není uklizeno. Tohle v něm spustil náš obkladač. 😆
    O to víc se pak má k paničce (stále je řeč o Tereze).
    Posíláme podrbání v kožíšku.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to Justýna venku nevydrží, jen v létě. To raději vydržela ten smrad. Podrbání vyřídím.

      Vymazat
  5. S takovou pomocnicí to muselo jít od ruky :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Stáni, občas maličko překáží, zabírá si věci, které nejsou její, ale je naše :-)

      Vymazat
  6. Věř, milá Justýno, že takhle nepřehledná situace bývá ve všech domácnostech a nic se neboj, stále bude tvá pomoc žádaná, milý úsměv a pohlazení je takřka povinnost a samozřejmě něco delikátního na zakousnutí.
    Bacha, ať ti venku neomrznou půlky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, Justýna ti vzkazuje, že ona rozhodně omrznou nemůže, páč venku vydrží pár vteřin :-) Je tam na ni velká zima.

      Vymazat
  7. Justynka, budem opakovat po predchadzajucich tetach... Ale tebe to taaaak svedci na fotkach... Nas Filip sa chova podobne... ked di zamiluje konkretne lehno, okupuje ho cele tyzdne... Inak... hovorila som mu o tebe a ze ta mam pozdravovat... Vraj si super kocka ... Miau ... L.

    OdpovědětVymazat
  8. Justýno, chápu tě! Člověk nebo kočka chce svůj klid! Ale to je jistě předzvěst pohodového Adventu! Teď lidé prostě obracejí své domácnosti naruby...
    Přeji tobě i paničce jen klidné dny, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.