neděle 11. listopadu 2018

pohovková story

Tedy je to už pro zasmání. Jako v Kocourkově. A humoru není nikdy dost. I když tohle vlastně moc humorné není, je to spíš tristní. Ale já už se směju. Nerada píšu špatné recenze, ale tady to evidentně už nejde. V srpnu, ano už v srpnu jsem tady popisovala anabázi s pohovkou, kterou jsem si 8. června objednala na mém oblíbeném, tedy do té doby oblíbeném eshopu Vivre. Zkrátím to, sedačka měla dorazit v polovině července. Od té doby byla v Čechách, dokonce prý u dopravce, který ji údajně nemohl najít, jako kdyby to snad byla špendlíková hlavička a mě přestaly bavit odpovědi a výmluvy pracovníka, který se mnou komunikoval, jako že zítra už bude vědět, kde je a kdy nám ji doručí apod. bez nějaké velké snahy něco vyřešit. Začátkem srpna jsem po dohodě s ním objednávku zrušila. Objednala pohovku jinde, mnohem hezčí, která dorazila do týdne.
Tím pro mě mělo všechno skončit.
Do eshopu jsem nechodila už vůbec, protože jsem ztratila fakt důvěru v solidní jednání, na které jsem byla před tím zvyklá.
Ono to ale neskončilo.
Někdy v září mi napsali, že mi tedy objednávku zruší. Naštvalo mě to, ale nestálo mi to za to se tím zabývat. Prostě nikdo nečetl emailovou komunikaci anebo se někam ztrácí intelekt. No, selský rozum postrádám tady už dávno.
Tuto sobotu ovšem dorazil email s fakturou za pohovku, kterou jsem nikdy neobdržela. Poprvé od té doby jsem se podívala na web do historie svých objednávek. Tohle byla moje osmá. 
A teprve tady jsem se naštvala. Objednávka je ve stavu nikoliv zrušeném, ale s poznámkou vrácený balík, kontaktujte nás. Jak si proboha někdo po půl roce od objednání může myslet, že snad budu zboží ještě potřebovat?!
Nejdříve jsem to vzteky chtěla přejít. Ale co když to bude pokračovat a přijdou vymahači na dlužnou fakturu 😀? Nene, já musím pro jistotu reagovat, i když už mě tato naprosto zbytečná a nesmyslná anabáze fakt nebaví.
A jak to pro mě skončilo?
Reagovala jsem:

Dobrý den,
myslím, že byste si tam měli udělat opravdu pořádek. Nakupovala jsem u vás ráda až do letošního roku. Jen shrnu celou anabázi, i když ji zajisté najdete v historii emailů. Objednala jsem si u vás 8. června pohovku, kterou jsem u vás urgovala ještě koncem července či začátkem srpna, protože jsem ji nutně potřebovala, byla v Čechách, ale nebyla k nalezení a už mě nebavily neustálé výmluvy pracovníka, se kterým jsem komunikovala. Už jsem nechtěla čekat a po emailové dohodě s vaším zaměstnancem jsem objednávku zrušila a objednala krásnou pohovku jinde, kterou jsem obdržela do týdne. Z vaší strany nepřišlo pořádné vysvětlení, natož omluva, proč není pohovka k nalezení a nyní vidím, že objednávka není dosud zrušena a pohovka, kterou jsem díky vám nikdy neobdržela, je vedena jako vrácený balík. A ještě mi ji připomínáte v emailech. Žádám o nápravu, no nakonec se mohu od vás odhlásit, protože důvěru jsem dávno ztratila. Dušková

Jen nechápu, jak je možné takto změnit přístup k zákazníkům a dávat najevo naprostý nezájem, jestli odejdu či nikoliv. Jistě jsem jen jedna, ale sama z praxe vím, že negativní reklama od jednoho člověka je víc než desítky pozitivních a důvěra se těžko získává a velmi lehce se ztrácí. Do této doby jsem na Vivre byla nadmíru spokojená a nakoupila spoustu krásných věcí, které jsem i na blogu prezentovala.
A tak si tady žijem. Nuda u nás fakt nebývá.
Tak i to je život.  
Mějte pěknou neděli pokud možno bez otázky: kde je???

17 komentářů:

  1. Ahoj Marti, já když si na vteřinu pomyslím, že je vše v pořádku, za chvíli se začne vše sypat, vracet, stínit a strašit, abych se asi také nenudila. A přestože by mě zajímalo: Kde je?, neptám se, ale přeji Ti dny naplněné klidem a pohodou. :):):)Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, já už jsem si toho všimla taky. No, to tak prostě je. Měj hezký večer.

      Vymazat
  2. K tomu není ani co dodat. Lidská hloupost je nebetyčná a ve firmě evidentně pravá ruka netuší co činí levá. To jsi byla ještě slušná Marti :o)), já bych už asi byla ostřejší, nevydržela bych to.
    Náš syn si nyní užil s O2 při přeložení internetu a televize od nich na jinou adresu. Bydlí již přes měsíc v jiném bytě a nemá to, výsledek je zrušení celého balíčku, reklamace služeb. A to mu několik "dam" na jejich lince povídalo pokaždé něco jiného. I prý, že mu volali a nemohli se mu dovolat :o)), tak to už prý bylo i na něj moc.
    Jooo, zákazník náš pán!!
    Měj hezkou neděli.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já když jsem to psala, v podstatě jsem vzteklá nebyla a na víc ze své profese jsem zvyklá psát takové emaily :-) O O2 bych mohla napsat román, tam je to vůbec ke vzteku. Měj hezký nový týden.

      Vymazat
  3. Marti, zdravím a děkuji za to, že jsi celou anabázi zveřejnila! To je to, co může případné zájemce odradit a takovým firmám přeji, aby zkrachovaly, buď se budou snažit nebo konec.Já mám zkušenosti s dobrými i se špatnými, někdy ale těch lemplů je nějak moc.
    Nechat vydělat těm slušným!
    pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, tohle už jsem zveřejnit musela, protože to už je za hranicí. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  4. Marti, teď jsem objednala na XXLutz skžíň, doba dodání je 5-6 týdnů, tak doufám, že ji nebudu po novém roce někde honit. U nás jsme takovou nesehnali a musel by ji vyrobit manžel, což by vyšlo cenové nastejno.
    Doufám, že anabáze s pohovkou bude jen nepříjemnou vzpomínkou. Přeji hezké odpoledne. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, držím palce, ať to dobře dopadne. Já nakupuju přes net snad 15 let a musím říct, že to, co se děje dnes, jsem ještě nezažila. Měj hezký večer.

      Vymazat
  5. No to je fakt dost tristní zkušenost. My máme podobnou s obchodem Asko (bohužel jsme postel zaplatili při objednání, takže nám v podstatě nezbylo než čekat, než konečně dorazí) - taky už si tam nikdy nic nekoupím.
    Pěkné odpoledne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já většinou taky platím dopředu, ale tady jsem naštěstí neplatila. Měj pěkný nový týden.

      Vymazat
  6. Tak to tam mají opravdu "bordel"!
    Alespoň, že jste ji neplatili předem. To už byste taky možná museli řešit vrácení peněz. A když čtu, jaké trable máš takhle, asi by to s penězi nebylo jednoduché.
    Marti, ať se vše ukončí co nejrychleji a úspěšně!
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, přesně tohle jsem jim původně chtěla napsat, že tam mají bordel. A přesně jsem ráda, že jsem neplatila předem, ale vzhledem k větší dodací lhůtě a dost penězům většinou velké věci předem neplatím. Já už to považuju za ukončené, tak uvidíme. Měj hezké pondělí.

      Vymazat
  7. Jsem ráda, že nemůžu přispět žádnou podobnou osobní negativní zkušeností. Ovšem v jednom internetovém eshopu jsem chvíli pracovala a můžu potvrdit, že občas mají i v sebevětším eshopu neskutečný bordel :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško, no ono vzhledem k mému letitému internetovému nakupování je to jen malé procento negativních zkušeností, ale tohle už je za hranicemi. Měj se krásně.

      Vymazat
  8. Napadlo mě naprosto stejné české slova, jako Petru. To je fakt síla!
    Předpokládám, že na tvůj mail nikdo neodpověděl...
    Marti, jen klid!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, klidně to slovo bordel řekni, já jim to chtěla i napsat. Ale odpověděli. Jako debilovi, no my jsme vám poslali fakturu jako storno, když se nám pohovka vrátila. Nejdřív jsem si říkala, že nebudu odpovídat. Ale nakonec nikdo ze mě blbce dělat nebude. Odpověděla jsem, že to chápu, ale nechápu, když byla objednávka zrušena koncem července, proč bylo nutné v říjnu vůbec vystavovat fakturu a dokonce storno fakturu. No teď už neodpovědí určitě. Teda doufám. Měj se krásně.

      Vymazat
  9. Tak teď nevím, jestli se smát a nebo nadávat...Naprosto chápu vaše rozhořčení, sama mám všelijaké zkušenosti, takže hlavně, že máte na čem sedět a snad už budete mít klid :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.