pondělí 26. listopadu 2018

sobota na zámku





Už bych mohla napsat stokrát jinak. Zámek Veltrusy a velký zámecký park byl na blogu už několikrát. Naposledy v létě reportáž o Slavnosti růží. Ale pokaždé fotím a pokaždé je to jiné. 
V sobotu jsem připravovala reportáž z tradičního Adventního tvoření, kterým začínal cyklus akcí Advent na zámku. Všude ve vnitřních prostorách se tvořily adventní věnce, vánoční dekorace z papíru či marcipánu, vyráběly se vánoční přáníčka a malovaly perníčky. 
Vevnitř bylo plno lidí, tak jsem fotila jen pro noviny.
Pro sebe a možná pro vás jsem fotila zámecký park s daňky, kteří tentokrát byli ode mě dost daleko, s koňským spřežením, které bylo vánočně ozdobeno a zámek ze všech možných úhlů. 
Tak jestli máte chuť, pojďme na procházku. 












14 komentářů:

  1. Marti, krásná procházka, i manžel mi nakukoval přes rameno. Adventní tvoření je určitě pěkný zážitek, jestli pak jsi také něco vyzkoušela. Dáš nám odkaz na článek? To víš, jsem holka zvědavá.;-)
    Přeji Ti pěkné pondělí. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, článek ještě nevyšel. Až vyjde, dám ti odkaz do komentáře. A nic jsem si nevyzkoušela, za prvé nebyl čas a navíc nejsem tak šikovná, abych potřebovala publikum :-) Měj pěkný den.

      Vymazat
  2. Ahoj Marti, mám ráda procházky zámeckými parky a tady jsem ještě nikdy nebyla. tak ti tedy děkuji za zprostředkování. Já se budu těšit na další a ty se měj hezky. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, tenhle zámek je moc krásný a fotogenický a rovněž park. Pokaždé mě zaujme. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Tak jsem se zámeckým parkem pěkně prošla. Určitě muselo být příjemně i uvnitř zámku, kde se tvořilo.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ono tam bylo vevnitř dost narváno a já jsem přemýšlela o fotkách do novin, takže patřičně jsem si atmosféru užila až na těch fotkách :-) Měj pěkné dny.

      Vymazat
  4. Vetrusy jsou velmi fotogenické! často se tam nedostanu, tak moc děkuji za krásné fotky.
    Marti, přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, přesně tak, tam není problém fotit, samo se to nabízí. Měj pěkné úterý.

      Vymazat
  5. Určite pekná a zaujímavá akcia ... byť bližšie, s radosťou by som sa jej aktívne zúčastnila ... no, aspoň som sa s tebou pasívne prešla krásnym parkom ... Marti, maj sa fajn ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, já si ty akce většinou užiju teprve, až si prohlížím fotky. Tam se soustřeďuji na focení a na povídání s lidmi, abych věděla, co se tam tvoří. Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Hm, Veltrusy - tam jsme ještě nebyli. Musím si to pamatovat (vůbec máme směr na sever od Prahy málo prošlápnutý).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, nemáte to daleko a Veltrusy stojí za to. Vůbec celý kraj tady, Kokořínsko je krásné a ani my jsme si za pět let nestačili všechno projít. Měj pěkný den.

      Vymazat
  7. Marti, ten zámek se zahradou je překrásný .A my tam ještě nebyli, ale domluvili jsme se s mužem ,že ho musíme vidět naživo.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, ano je moc krásný a určitě stojí za vidění. Měj pěknou středu.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.