sobota 3. listopadu 2018

růžový listopad



Anebo listopad v růžích.
Je to neuvěřitelné, ale pořád kvetou.
A rozkvétají nové mezi uschlými. 
Zastřihávala jsem nedávno.
Nebo se mi to možná zdá a už je to dávno.
Nejsou lidi. Nějak všechno nestíháme.
Jezdit na reportáže, psát, malovat, občas se kroutit bolestí, uklidit, uvařit.
Někdy si na růže ani nevzpomeneme. 
Ale na kochání nezapomínám.
Dnes vám navíc posílám jeden moudrý citát.
Už nemám špatné svědomí z neostříhaných suchých růží😍

„Život měříme příliš jednostranně; podle jeho délky a ne podle jeho velikosti. 
Myslíme víc na to, jak život prodloužit, než na to, jak ho opravdu naplnit. 
Mnoho lidí se bojí smrti, ale nedělají si nic z toho, že sami a mnoho jiných žijí jen položivotem, bez obsahu, bez lásky, bez radosti.“ — Tomáš Garrigue Masaryk první československý prezident 1850 - 1937








13 komentářů:

  1. Hezká růže, moudrý citát.
    Nám už růže nekvetou, ale čínské karafiátky a petrklíče se ještě snaží.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, karafiátky máme ještě taky, ale tu růže mě fakt překvapují. Měj hezký nový týden.

      Vymazat
  2. Krásný citát. A pravdivý!
    Nám růže nekvetou, protože je nemáme. Resp. teď na podzim jsem zasadila pnoucí, tak se těším na květy v příštím roce. Snad pokvetou tak krásně jako ty tvé.
    Marti, krásný den.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, i tobě krásný den a určitě ti také pokvetou krásně.

      Vymazat
  3. Marti, krásný a pravdivý citát. Jak málo lidí si berou tato slova k srdci.
    Růžičky si život užívají naplno. Měj hezkou neděli. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivy, možná není od věci občas si některé věci připomenout. Měj pěkný nový týden.

      Vymazat
  4. Pravdivý a krásný citát. Obdivuji vaše růže, jak krásně kvetou i v listopadu. To jsem ještě neviděla. Holt všechno je poprvé;-) Přeji Ti pěknou neděli. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, ani já jsem to neviděla. Musím proto dokumentovat. Měj pěkné pondělí.

      Vymazat
  5. Marti, růže Ti nádherně kvetou, radost pohledět. A moudrá slova řekl pan Masaryk. Jak jsou pravdivá i v dnešní době.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, platí i dnes a všichni to víme, jen se tím moc neřídíme. Měj hezký vstup do nového týdne.

      Vymazat
  6. Tie ruze su stale krasne ... Asi im jesenne pekne pocasie praje... A netrap sa, ze nestihas strihat... Aj tak vidno len tie krasne... :) Rada so si precitala pekne slovka mudreho muza ... Matri, postihas za den toho naozaj vela, tak si uzivaj v zdravi peknych dni... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, děkuji. Byla jsem zvyklá stíhat víc, teď jsem pomalá :-) Měj pěkné pondělí.

      Vymazat
  7. Marti, děkuji za včerejší moudro! Je aktuální v jakékoli době!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.