sobota 24. listopadu 2018

už fakt nikde necourám ...





Ani nikde na netu už nic nehledám. Ale ono si mě to nachází samo. 
Už nepotřebuji nakupovat dárky, ale neodolám, když na něco náhodou narazím.
Přišel nám balík z Lidlu s nějakým oblečením, protože přes net nakupujeme pořád a všechno, tedy i ponožky. A k tomu přidali bůhví proč leták a já tam objevila nádherné 3D puzzle a napadlo mě, že by to byl hezký dárek pro starší vnoučata 7 a 9 let. Fakt se mi to natolik líbilo, že jsem musela na eshop, do krámu by mě nikdo nedostal a kdoví, jestli by to tam ještě měli. Cena byla natolik příznivá, že jsem si říkala, že to ještě přikoupím k dalším dárkům, které jsou už uloženy v patře domu. 
No a když koupím jedněm vnoučatům, tak musím přikoupit ještě dalším dvěma, aby to bylo vyrovnané.
Připomnělo mi to dobu, když byly naše tři děti malé a my jsme zjistili na Štědrý den ráno, že jedno dítě toho má míň než ostatní dvě a my letěli rychle nakoupit nějaké blbosti jako pastelky, abychom vyrovnali skóre. Doufám, že tady nebudu taky vyrovnávat donekonečna.
Pro 3 a 5 let mi toto puzzle nepřišlo vhodné, a tak jsem hledala. A protože rodinka byla zrovna na výpravě za polární nocí ve Špicberkách, tak se mi lego Průzkumný polární tým zdálo naprosto logické a symbolické. A lega není nikdy dost.
Tak už je to doma. Na Lidlu je v této chvíli výběr lega i 3D puzzle, tak tam třeba koukněte. 
Já už se fakt nikam dívat nemůžu, nebo budu dorovnávat do vánoc 😁.
Hezkou sobotu, já mám pracovní, ale krásnou. Teda doufám.



12 komentářů:

  1. Marti, vaše vnoučátka budou mít krásného Ježíška. Určitě je potěší 3D puzzle a ty menší Lego. Musím se zeptat mladých, jestli děti ještě něco nepotřebují, raději nákup dárků s nimi vždy probíráme.
    Měj hezkou sobotu. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, už znám, co vnoučata baví, takže myslím, že je to určitě potěší. Já větší dárky taky probírám a dřív, když byla vnoučata malá, tak se psalo Ježíškovi. Měj hezké pondělí.

      Vymazat
  2. Já nakupuji po dohodě s rodiči, mám volnou ruku, ale snažím se o rozumnou vyváženost, protože dcera je doslova nešťastná z druhé babičky, která sbírá bodíčky a byt mají zaplavený plyšovými montry či jinými lapači. Nesbírám body, raději se poradím.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás se ještě před časem psalo Ježíškovi. Velké dárky pořád konzultuji, ale v menších už mám svobodu, protože sama jsem nesnášela, když naše děti dostávaly další panenky a plyšáky. Takže nakupuji dárky kreativní anebo pro rychlou spotřebu. Navíc jsem s dětmi hodně, tak už vím, co je baví. Blondýnko, hezké pondělí.

      Vymazat
  3. Marti, my jsme momentálně ve fázi, kdy v blízké rodině žádné prcky nemáme. Tudíž hračky a podobné dárky pro děti momentálně neřešíme. Nakupování přes internet mám taky raději, návaly v obchoďácích opravdu nemusím....
    Tys vybrala pěkně, určite to děti potěší :)
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, díky, taky myslím, že je potěší. A já jsem šťastná, když objevím něco zajímavého a originálního. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  4. Lego i puzzle jsou hezké dárky, ty určitě potěší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, taky myslím. Díky a přeji ti pohodový vstup do nového týdne.

      Vymazat
  5. Aké parádne darčeky ... vidíš, a ja na Lidl vôbec nechodím. zajdem pozrieť a možno tiež dačo vyberiem ... pre našich dospelákov ... Marti, prajem peknú nedeľu ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, já tam nakupuju furt, mají tam kvalitní věci a je to bez front. Navíc i vrácení v případě, že něco nesedí, je jednoduché a peníze pošlou zpět v krátké době. Moje dcera tam nakupuje pro děti pořád. Měj pěkné pondělí.

      Vymazat
  6. Marti, Lego bylo hodně let sázkou na jistotu a 3D puzzle jsou úžasné, taky jsem jich pár darovala!
    Jsi prostě milující babička!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, když hlídám, vždy u lega skončíme. Děkuji a měj se krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.