sobota 17. listopadu 2018

krása jinovatky








Včera poprvé ráno přituhlo, aspoň teda u nás, a všechno pokryla jinovatka. 
A byla to nádhera, jako když je kolem mě vše namalované a přikrášlené. 
Tak jsem letěla domů pro foťák. 
Měla jsem připravený na dnes úplně jiný příspěvek, ale tohle má přednost,
Jsem ráda, že jsem fotila hned včera. 
Dnes je ráno trochu tepleji a není tak krásně vymalováno.
A možná se mi to zdá, protože to včera bylo poprvé?





A na závěr trochu něžnosti pro den s úsměvem.


20 komentářů:

  1. Marti, zachytila jsi krásně ojíněnou přírodu. U nás bylo bílo i dnes a do toho krásně svítí sluníčko. Včera jsem po čase vytáhla manžela na procházku a vzala si s sebou foťák. Moc jsem nenafotila, protože se mi vybila baterka. Tak snad jindy. Přeji ti krásnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, tentokrát to bylo snadné, když malovala příroda. Měj krásnou neděli.

      Vymazat
  2. Marti, hezké fotky. Začíná pohádkové období, kdy bude vše pocukrované, alespoň občas ..... :o) U nás i dnes námraza a do toho sluníčko.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, ano bylo to jako pohádka, ale nejkrásnější to bylo poprvé. Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  3. Krásné fotografie a u nás včera i dnes půvabně pocukrováno, ovšem to je signál k definitivnímu zazimování zahrady.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, u nás bylo mrazem vykouzleno dnes ráno. Je to nádhera, co příroda umí :)
    Ten závěr tvého příspěvku je krásný, to mi pěkně pohladilo na duši :) Díky :)
    Měj krásný večer, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, mně se ten něžný vtip moc líbil, musela jsem ho sem dát. Měj pohodovou neděli.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Stáni, děkuji, ale bylo to snadné, když malovala příroda. Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Tie ruže sú nádherné ... s námrazou, i bez nej ... Vždy ich obdivujem, keď pridáš foto ... Dnes bolo bielo aj u nás ... rosa a mráz vedia urobiť krásu v záhradách ...
    Marti, prajem príjemnú nedeľu ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, no už to bylo naposledy, budu je muset ostříhat, páč už pomrzly. Měj pohodovou neděli.

      Vymazat
  7. Jak Ti stále kvetou růže !!! To se ti to potom fotí, když jsou zkrášlené námrazou:-).
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, hahahahaha, přesně to mě napadlo, fotit tuhle krásu, kterou umí jenom příroda je tak snadné :-) Měj pěknou nedělil.

      Vymazat
  8. Krásné fotky. Já stihla jen ráno po tmě škrábat sklo u auta. O tuhle nádheru v zahradě jsem přišla :o)
    Hezké dny měj. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji. I já jsem to tak měla, když jsem odjížděla za tmy do práce. Měj pěkný nový týden.

      Vymazat
  9. Ty fotky jsou nádherné, Marti! I dnes je ráno jako malované...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, no ke krásným fotkám pomohla příroda :-) Děkuji a měj pěkný týden.

      Vymazat
  10. Marti, krásný fotky.Trochu jsem si zlepšila náladu.Měli jsme tu celoročně čtyři krásný kosáčky na zahradě a hopkali okolo nás i dogy.Vůbec se nebáli.A najednou zmizeli.Manžel ráno našel jednoho mrtvého, ale nebyl potrhaný .Pak se dozvěděl,že kosáčci chytli nějaký vir a začínají umírat.No tak to mě hlava nebere.Měj hezký zbytek neděle .Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, to je smutné. Mě to vždy taky dostane. Měj hezké dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.