pátek 2. listopadu 2018

panáčci excelují...

Ani s vrtulí u zadku a ani na koštěti nemám šanci to stihnout. Už se to děje vlastně několik měsíců a já jsem se sice nad tou drzostí pozastavila jako, co to má znamenat a naivně jsem si říkala, že došlo jen k přehmatu, ale skutečně mě to rozčílilo až ve středu.
Česká pošta si začíná ulehčovat práci zvláštním způsobem a má pocit, že všichni, kdo si objednají nějakou zásilku, nepracují, pracují z domova, nemají žádné povinnosti a mohou tedy být několik dní doma na značkách a čekat. 
Nikdy totiž nevíte, kdy to přijde.
Ještě před několika měsíci bývalo dobrým zvykem informovat o termínu dodání zásilky den předem s poznámkou, že termín můžete změnit tam a tam. Taky jsem měnila, když se termín nehodil. 
Před několika měsíci došlo ke změně a před dvěma dny mi došla trpělivost.
Sedím na rehabilitaci, nahřívám si záda rašelinou a čekám na masáž. Přijde mi zpráva, že dnes mi bude doručována zásilka. Logicky v sms už dávno není poznámka o možnosti změny termínu, protože půl hodiny před dodáním to prostě nestihnete, kdybyste se rozkrájeli či měli vrtuli u zadku. 
Za půl hodiny mi volá pošťák a já se držím zuby nehty, abych fakt neřvala, protože on za to nemůže. 
Nezlobte se, jsem na rehabilitaci a před chvílí mi teprve přišla sms se zprávou, že dnes ..., takže skutečně změnit termín nemohu.
Tak já vám to hodím na poštu.
Ne, já jsem si zaplatila za poštu do ruky a u nás na poště pořád ještě neberou karty. 
Není to moje vina, chci to domů.
Za deset minut další telefonát. Nový nábytek do koupelny objednaný před více než měsícem se hlásí. Tentokrát je to Toptrans a hlásí, že je před vrátky a že mi před chvílí přišla sms. Tentokrát mu sděluji, že když ví, že sms mi přišla před chvílí, nemůže si přece myslet, že čekám doma několik dní. 
Zkouší na mě, no když si zboží objednáte ... No nic tak to přiveze ve čtvrtek. 
Tady už nelením a koukám, zda mi aspoň přišla skutečně sms. 
No pán mi volal 10.32 a sms přišla 10:28! 
Sledujete? Ani to koště...
A kdo mě znáte, víte, že je čas se ozvat. Pošťák mi řekl, že on za to nemůže, že to dělá Praha.
No tak píšu do Prahy hned ještě za tepla ve středu, páč chci službu, za kterou platím. 
Nebo snad pošta vyjmula ze své pracovní náplně svůj hlavní úkol doručovat zásilky?!
Od té doby už mi přišlo několik zpráv o převzetí, zpráva o tom, kdo to vyřizuje a informace, že k mojí zásilce (psala jsem jen email) nebyly přiloženy žádné přílohy ... 
A proč by, proboha, měly? Stav situace umím popsat bez příloh.
Do toho všeho volá neplánovaně mamka, která se samozřejmě rozčílí spravedlivě se mnou a já jí děkuji za to, že jsem se na ní mohla "odšlehnout". Tak si obě zdravě zanadáváme a použijeme nepřeberné množství titulů od debilů, kreténů, volů až po nevím kam, zkritizujeme tu nebetyčnou drzost, co si vlastně pošta myslí...
No ona si nemyslí vůbec nic. Je to jen další moloch, kterému na lidech nezáleží. 
Objednal sis balík, tak seď doma na prdeli a čekej. Nemáme jenom tebe.
No, ale já se nevzdávám. Nejsem žádná ovce. Se mnou to nebude jednoduché. 
Já jsem trochu z italské rodiny 😅
Jo, jsem zvědavá, co mi odpoví, když tam nemám žádné přílohy ...
Mějte hezký den. 
Já ho mám hezký taky, protože když nejde o život, jde o ..... a ani poštovští panáčci mě nerozhází.
A začíná mě to bavit.

27 komentářů:

  1. U nás byl zase jeden čas poštovní "hit", že doručovatel se ani neobtěžoval na nás zazvonit a rovnou hodil do schránky upozornění, že nás nezastihl a máme si zásilku vyzvednout na poště. To se pak stávalo, že jsem pracovala doma, slyšela klapnout schránku, tak k ní utíkám - a tam to upozornění. TAk jsem je vzala a šla třeba za hodinu na poštu, ale tam balíček samozřejmě ještě nebyl a já pro něj musela až druhý den. Teď se to prý zlepšilo, ale já si od té doby nechávám posílat vše do práce. Přeji pevné nervy při vyřizování a těším se na výsledek. Krásný víkend :-)
    e*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evy, přesně tohle se mi stávalo v minulém bydlišti. Vidím přes okno, jak přijede auto, vylítne pošťačka, hodí lístek do schránky a letí do auta. Neměla jsem šanci ani zavolat, že jsem doma. Tak jsem nažhavila telefon a volám na poštu. Za chvíli přijíždí auto zpátky s výmluvou, ale já jsem zvonila... I tobě krásný víkend.

      Vymazat
  2. No Marti, tak to ti držím palce.... Já už to vzdala. Poslala jsem už několik reklamací a stížností a nebylo to k ničemu. Mně navíc často balík ani smskou neohlásí, rovnou uloží na poště a ani lístek nevhodí. Asi mám být vědma a tak nějak tušit, že tam je.... Vedoucí balíkových doručovatelů se vždy jen omluví a slíbí, že dotyčného doručovatele pokárá a poučí. No, co si o tom myslet. Za ty peníze, co jim dávají, už od nich každý normální člověk snad odešel a na rozvoz vezmou kde koho, hlavně že se někdo najde. O nějaké zodpovědnosti nemůže být ani řeč.... Je to děs.
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, já nemám problém s místními doručovatelkami. Ty jsou úžasné. Dokonce, když mě po nehodě nezastihly doma a věděly, že na poštu nedojdu, volaly, jste zítra doma, já vám to hodím znovu. Dokonce ani ty, co vozí balíky za tohle nemůžou. Skutečně se to řídí z Prahy centrálně a ty chudáci ani nevědí, že nemám zprávu o tom, že přijdou. Takže budu prudit Prahu tak dlouho, až to půjde... Když to šlo před tím, tak to musí jít zas. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Marti, vtipně si popsala něco, co by bylo k smíchu, kdyby to nebyla každodenní realita. Kde můžu, tam si vybírám jiného přepravce než Českou poštu... Na druhou stranu kvituji ty tatranky, co se na poště prodávají, při čekání ve frontách by jen mohl umřít hlady :o)
    Drž se a nenech si zkazit den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás na poště tatranky, neprodávají. Zkusím jim to navrhnout jako zlepšovák.;-)

      Vymazat
    2. Helenko, já pokud mám možnost volby, nikdy si nevyberu jako dopravce poštu. A na poštu moc nechodím a většinou při cestě, tak ani nevím, že někde mají tatranky. A jak se znám, ani bych si na tu tatranku nepočkala. Fronta tří lidí a já odcházím hahahaha. Měj se krásně a den mi to fakt nezkazilo.

      Vymazat
  4. Marti, koukám, že je to všude stejné. Nejvíc mně vždycky vytočilo doběla, když mi přišla SMS i email, že mi v čase od 13 do 18 hodin budou doručovat balíček. Seděla jsem jako trubka doma, v 13:30 mi přišla SMS, že jsem nebyla zastižena. Jednou jsem psala stížnost až do Brna, ale stejně se nic nezlepšilo. Slyšíš jen různé výmluvy, že mají málo lidí, protože za ty peníze to nikdo nechce dělat. Za nos by se asi mělo chytit vedení. Hlavně, že musí na přepážkách nabízet jiné produkty.:( Takže pokud si teď něco objednávám a je možnost zaslat balík na zásilkovnu, tak té možnosti vaužívám. Je to od nás blíž než na poštu a nemusím tam stát frontu. Co se týká naší paní doručovatelky tak ta je spolehlivá a ochotná. Je to i o lidech. Přeji pevné nervy a hezký pátek. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, tak já od pošty nikdy v životě neměla v sms čas. Od jiných dopravců ano a většinou, když to jde, tak si vybírám PPL. My se s naším řidičem už máme rádi, páč jsme furt ve styku, když nakupuju jen přes internet. A jak už jsem psala výše, naše dvě místní doručovatelky mám ráda, jsou úžasné. A neboj, já si s tím nějaké nervy nedělám. Jen nechci, aby ze mě někdo dělal blbce. Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  5. Tak a já jsem teď trochu na rozpacích. Tyto zkušenosti já nemám. Když něco objednám, tak mi firma napíše, že zásilka byla odeslána a pak přijde z pošty sms, kdy bude zásilka doručená. Mladému pošťákovi, který mi doručil jednu zásilkku,jsem sdělila, že mi má přijít zítra zásilka další(poštou nahlášená), ale že nebudu doma a on bez problémů mi řekl OK, přivezeme ji pozítří, ano?
    Tak já nevím :-)))))))))))..............................vše je o lidech.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ale přesně takhle to vypadalo u nás ještě před časem, když jsem dostala avizo den předem. Změnilo se to před pár měsíci. Tobě sms určitě neposílá Praha :-) Ale jak je vidět z komentářů, jsi jedna z mála. Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Marti, bydlím se Slezsku a já si nemohu opravdu stěžovat. Pošta u nás mi přijde fakt dobrá ne-li doslovně výborná. Zato dcera v Čechách! Něco pošleš, oni to nevydají jí, ale vrátí to, protože oznámení o uložení poslali zcela jiné osobě se stejným jménem, bydlící v tomtéž městečku, ale na zcela jiné ulici. To by tě prdlo. Nejhorší, že nedodrželi ani zákonnou dobu pro možnost vyzvednutí. Při dohledávání se přišlo nato, že zaměstnancům pošty v městečku v Čechách to leží "v řiti", a co prý za tak málo peněz bych chtěla. Já říkám, že tam asi slavili "Mexické dožínky". Je to o lidech, o ničem jiném. U nás na poště z toho byli velice nešťastní, co si paní na té druhé poště v Čechách dovoluje. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, ano, jistě, liší se region od regionu, bohužel a jsou za tím lidé. Na jednu stranu, může mi jich být líto, že mají málo peněz a určitě nejsou jediní, na druhou stranu, co je mi po tom, já chci dostat službu, kterou platím. Měj moc pěkný víkend.

      Vymazat
  7. Nakopala bych je do prdele s rozeběhem, řeším to měsíc, co měsíc, když mi přijde krmení pro kočky. ... a jsem ředitel ovcí, protože jen doma planě nadávám, křičím a nic nedělám.
    Jsi moje hrdinka, jsi můj vzor ...a jsi boží Italka !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, miluju tahle tvoje jadrná slova :-) A nejsem hrdinka, jen mám takovou povahu, takže mi to prostě nedá. A jsem vycepovaná z pozice, kterou jsem zastávala a řešila problémy a stížnosti.

      Vymazat
  8. Dopis nebo pohlednice za 19,- Kč a pravidelně haldy reklamních letáků do schránky, to je jediná jistota České pošty.
    Odnaučili mě posílat dopisy přátelům a pohlednice k narozeninám, Velikonocům a Vánocům!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, já s dopisy a pohlednicemi problém nemám. To jen ty pitomé balíky a já jsem internetový nákupčí, nechodím do kamenných obchodů, takže balíky mám několikrát do měsíce. Měj se krásně.

      Vymazat
  9. Milé Marti a přilehlé ženy :),,, je to fakt asi o lidech. Já si u nás na vsi nemohu stěžovat. Pošta jak dlaň, nikdy fronta, balíky do ruky mi včas nahlásí, a vše je zalito sluncem. Ale ne všude, já naposled vytočená Českými drahami, napsala stížnost zcela zatepla, bylo mi odpovězeno, že pláču hezky, lae na špatném hrobě, že tohle řeší nějaká jejich jiná divize.. Tak jsem zkopírovala a poslala jinam. Bylo mi odpovězeno po 6 týdnech, v prvním odstavci mi napsali, že to celé bylo zaviněno shodou okolností, kterou nemohli ovlivnit a v druhém odstavci mi naspali, že odpovědný pracovník byl potrestán snížením mzdy. Mi už to po těch 6 týdnech bylo šumafuck :).. Tak si myslím, že ty stížnosti nám udělají v pravou chvíli dobře, ale to řešení bohužel nikde.. zdraví Lenka kočka... Ps. Ale stěžovat si budu furt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, spolubojovnice :-). Já si u nás taky nemohu stěžovat, ale to už jsem psala výše. O to víc budu prudit a budu nutit chudáky pošťáky, aby mi přivezli balík druhý den, dokud si sama nebudu moct změnit termín doručení jako dřív. A máš pravdu, já se zkrátka ozvat musím, protože si nemůžu pomoct. Měj krásný víkend.

      Vymazat
  10. Marti, je to všude stejný.Taky máme problémy.Prostě česká pošta stojí za ho.Měj se krásně a jak napsala blondýna, jsi prostě boží Italka.😤Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, asi bych se zachovala stejně, když si zaplatím balík do ruky tak si ho přeci nepůjdu vyzvednout sama na poštu. Jsem zvědavá, jak to dopadne.
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, přesně tak. To jsem si přece mohla rovnou vybrat zaslání na poštu. Taky jsem zvědavá, co mi odpoví. Zatím nic, tak jim dávám týden a pak budu urgovat. Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  12. U nas som s dorucovanim zasielok cez postu nemala problem... Sms-ka pride rano, ak nebudem doma spatnym zavolanim sa dohodneme, kedy bude dorucenie vyhovovat. Takze, zo sluzbami u nas som spokojna ... Ale ci sa o par rokov nepokazia...... Marti, praj pekny zvydok vecera... Dufam, ze sa v Prahe postavia na tvoju stranu a daju ti za pravdu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, pokud nedostanu uspokojivou odpověď, nedám jim pokoj :-) Buď ráda, že u vás to funguje. Měj hezký víkend.

      Vymazat
  13. Já jsem zatím s poštou vycházela docela dobře. Ale to, že u volby možnosti doručení ve večerních hodinách, přestali nabízet konkrétní den, ale je tam něco jako "bude doručováno podle možnosti", mne fakt naštvalo. Nehodlám trávit doma několik večerů v napjatém očekávání, zda zrovna tenhle bude ten právý.
    Přeji příjemný víkend a rychlé zapomenutí poštovních a jiných dopravních trablů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já sice vše hned řeším, ale právě proto, abych se tím netrápila :-) Ostatně nejde o život, ale nechci to nechat být. Měj krásný víkend.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.