pondělí 4. dubna 2022

bez zásluh


Zahrada ožívá, ale bez našeho přičinění či dokonce snad nějakých zásluh. Možná si to ani nezasloužíme a je to trochu jako perly sviním. Ovšem příroda se prosadí sama.







Pučí třešeň, hruška, v trávě se skví modrá a já obcházím a fotím trochu barev v naší neupravené zahradě. Ovšem za dozoru Sárinky, která to musí obcházet se mnou a ještě radostně poskakuje a objímá moji nohu. Miluje, když se se mnou prochází po zahradě.
Tak dnes malá procházka ze včera.
Mějte pohodový vstup do nového týdne.













7 komentářů:

  1. Marti, hezká procházka s Tebou a Sárou ve vaší zahradě. Je to paráda, jak to kvete. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takhle to u nás na zahrádce barvami nehýří. To věřím, že Sárinka se tam s Tebou ráda prochází.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, také sleduji se zájmem každý kvítek, který se objeví. Já mám zahradu ve stínu, tak si vždy musím chvíli počkat. To u vás už to krásně kvete. Se Sárinkou si děláte vzájemnou radost. Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Marti zahrádka vám krásně rozkvétá a ty barvičky už nám chyběly. Přeji ti krásné jarní dny i když nám předpovídají škaredé aprílové počasí.

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, Marti, tobě už kvete i mahon. Ten mi loni bagr vyryl a zatím mi nikdo nový nevěnoval. Krásně si vede vaše zahrada, když jí do toho lidi nemluví, hihi.
    Určitě si zahrada říkala, když jste odjeli do H., že tě překvapí. A povedlo se.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, moc ráda jsem udělala obhlídku vaří zahrady, Taky ji dělám, taky mám společnost :o)
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Závidím, jak to máte krásné. U nás ještě jen šeď, i když dnes trochu do běla. Nasněžilo a teď se to rozpouští. Sem tam bledulka a sněženka a dva hyacinty pod sněhem. Snad se taky dočkáme.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.