středa 20. dubna 2022

humor v dubnu


Tak opět moje pravidelná rubrika pro zasmání aneb posbírané. Na úvod dávám jeden velikonoční a jsem ráda, že já beránka nepeču, jinak by se zařadil možná do téhle tabule cti.


A ještě přidávám tohoto vetřelce, který už je staršího data, ale neustále vítězí a kdysi mě strašně rozesmál a i děsil a v noci bych se ho fakt bála. Ale po letech už tenhle exemplář nemá tu sílu.


A teď klasika. Převážně kočičí vtipy. Tak ať vám vyloudí aspoň úsměv pokud už ne smích.
Mějte den s úsměvem.
















6 komentářů:

  1. K beránkům: na vzhled člověk nesmí dát, já jsem letos pekla tři, všichni vypadali dobře, ale dvě těsta se mi srazila. A to šimpanzí hodnocení člověka nemá chybu. Pěkné jaro. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti to je moc pěkné. Smích je teď potřeba. Já také beránky kupuji. Vždy jednoho piškotového a jednoho z biskupského těsta. Tady je peče soukromý pekař a nemají chybu. Vtípky jsou perfektní. Přeji Ti krásné dny i když se nám počasí pokazilo.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti děkuji u některých jsem se opravdu zasmála.
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, humoru je třeba. Beránci tedy jsou :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Stálo to za to. Kočičky vedou.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, beránková galerie je super a kočičí fóry já ráda, i když nemám kočku.
    Díky za pobavení a hezký den

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.