čtvrtek 7. dubna 2022

hra světla...



Tyto světelné zátky jsme dostali na Moravě od mojí sestry jako dárek a udělalo nám včera radost, když jsme našli doma dvě lahve, do kterých zátky pasovaly. Obzvlášť se mi líbí světelný řetěz v tmavé lahvi, kterou jsem kdysi malovala barvami na sklo. Jakoby získala jiný rozměr. Dávno zapomenutá lahev, které už si nikdo na komodě ani nevšiml a obdivu se jí dostalo před lety.
Dárek nemusí být velký, aby udělal radost a ještě jsme měli zábavu při hledání a zkoušení lahví, kterých máme celkem hodně. Pěkné lahve se u nás nevyhazují.
A když už sem dávám tenhle tip na malý dárek, tak jsem ho i našla na eshopu Dekorační zátka 10 LED řetěz TORO | mujrendlik.cz.
Dnes jen tak, co nás potěšilo a trochu změnilo dekorování v obýváku. Jen je teď komoda docela přeplácená a já zase budu něco měnit a stěhovat, prostě obracet "celý barák na jih" kvůli dvěma lahvím. Ale to se stává celkem často. Někdy stačí jeden malý nový kousek, třeba vázička...
Mějte pohodový den.




10 komentářů:

  1. Že existují světelné řetězy to vím, ale že zátky to vím až teď. To je fakt dobrý.
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak doufám, že ti budou dělat větší radost než mě. Mám také, a zjistila jsem, že bohužel vydrží svítit tak dva večery, pak se začnou strašně rychle vybíjet baterky. A doplňovat každé dva dny baterky za šedesát korun ( a to beru ty nejlevnější) tedy sakra leze pěkně do peněz. Já mám raději když už, tak na usb kabel. Je pravda, že musíš mít místo blízko zásuvky, ale zas svítíš neomezeně dlouho....

    OdpovědětVymazat
  3. Marti to je moc hezké. Vůbec jsem netušila, že něco takového existuje. Hlavně, ať ti svítící zátky i řetěz dlouho dělají radost. Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, taky jsem neznala a ty lahve se mi moc líbí.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký dárek. Taky by mi udělal radost.
    Marti, měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, ahoj. Dostala jsem od naší Jani k Vánocům jednu lahev se světelnou zátkou. Svítím s tím hodně a funguje normálně pořád, nevybíjí se jak píše Vendy. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neříkám Lei že všechny, proto jsem popřála Marti aby měla větší štěstí. Já mám tuhle zkušenost, a bohužel má jí i dcera která si jí koupila taky. Popravdě já nemám moc celkově v oblibě světelné řetězy na baterie. Když už, tak na tužkové protože mám dobíjecí, ale ty placaté se dobít nedají a mají minimální trvanlivost. Takže mám opravdu nejraději buď normálně do zásuvky nebo s USB zásuvkou. Starých bezprizorních nabíječek od telefonů máme doma dost.

      Vymazat
  7. Marti, zátky do lahví měla dcera na svatbě, před dvěma lety, a mám je dodnes, ale už moc nesvítí. Ovšem v den "D" řetězy svítily celý den i noc. :o)
    Měj hezkou sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Jo lahve, těch máme taky hromadu. Já he používám jako vázy. Takto svítící jsou taky fajn. J.

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, to je krása a skvělá inspirace na letní večery pod pergolou... jsem se tím nápadem úplně nechala strhnout a už se na červencové pozdní večery venku s takovými světýlky moc těším! :) Krásný víkend, Peťka :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.