úterý 26. dubna 2022

zážitky ze soboty


Teď je hrozně těžké si pro reportáž vybrat akci. Je jich v jeden den tolik, že musíte použít nějakou vylučovací metodu např. reportáž z této akce už jste někdy dělali, nebo vybírat podle velikosti akce a taky jak vás samozřejmě zajímá či zda má ještě nějaký jiný přínos. A protože mě můj muž doprovází a ne vždy se mu na nějakou akci chce, tak vybírám také podle něho, co by ho bavilo. 
Tuhle venkovskou akci ze sobotních akcí v celém regionu jsem si vybrala kvůli možnosti letu vrtulníkem. Mému muži jsem darovala už spoustu zážitků jako let ultra lightem, řízení letadla, skok padákem, střelba a spoustu dalších, ale let vrtulníkem je hodně drahý, k tomu jsem se neodhodlala. 
Když jsem tedy viděla tuhle možnost finančně přijatelnou, bylo vybráno a můj muž si to užil. 
Vybírám sem nějaké fotky, protože jsem fotila hodně, a abyste viděli, co se tam dělo, přidávám článek, abych nemusela psát znovu. Některé z fotek můžete vidět u článku Sobota plná zážitků na zemi i ve vzduchu (kanalem.com).
Na závěr tady na blogu dávám fotografie mého muže, které nafotil z vrtulníku. Na té úvodní fotce je vedle pilota můj muž, který právě přistává.
Mějme pohodové a klidné úterý.













Sobota plná zážitků na zemi i ve vzduchu
Marta Dušková

Návštěvníci, kteří si ve slunnou sobotu 23. dubna udělali čas a dorazili na novou stezku mezi Zábořím a Lomem, jistě nelitovali. Den prevence bezpečnosti, který pořádala obec Kly, byl plná zážitků jak na zemi, tak ve vzduchu.

Účastníci akce byli svědky zapálení boudy, která byla předem pro tento účel připravena. Po očekávaném příjezdu hasičů všichni přihlíželi zásahu a hašení ohně. Po několika výzvách hasičů se děti odvážily pomáhat s hašením. Připraveno bylo i auto Městské policie Mělník, které si mohli zájemci prohlédnout a osahat a této možnosti využili samozřejmě především děti.

Mezitím se střídali lidé i vrtulníku, aby využili nabídky vyhlídkových letů vrtulníkem a mohli vidět z ptačí perspektivy Mělnický zámek, Hořín, soutok Labe s Vltavou a samozřejmě Kly. Pro děti nechybělo stanoviště, kde bylo možné vyzkoušet si střelbu ze vzduchovky.











Tady pár fotek z vrtulníku od mého muže. V tom nejlepší přestal foťák fungovat a furt se zavíral, takže ty nejlepší záběry tu nejsou. Nakonec se doma zjistilo, že tam byly špatné baterky. 
No důležitější než fotky je zážitek, stejně bychom si je už pravděpodobně nikdy neprohlíželi. A můj muž konstatoval, že to byl úplně jiný zážitek než v letadle.





6 komentářů:

  1. Zážitkové odpoledne to bylo ! Pokud bude vhodné počasí, tak v pátek bude mít i náš starší syn, snacha, její bratr a vnuk taky zážitkový podvečer - let balónem. Syn to dostal od manželky jako dárek k narozeninám - ti ostatní se s ním svezou :-)
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti let vrtulníkem jsem si také užila. Bylo to v akci ke stému výročí Rumburské vzpoury v roce 2018. Manžel letěl nechtěl, ale pro mě to byl opravdový zážitek i přelet nad naším městem a domem. Věřím, že Tvůj manžel si to opravdu užíval. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty reportáž, manžel zážitek - užili jste si odpoledne oba, co?
    Pěkný den Marti

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, to si musel muž krásně užít, Ty umíš dávat dárky... Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jak se už píše výše - užili jste si oba!
    Marti, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní akce a kousek od nás. Marti, díky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.