pátek 15. dubna 2022

výhra



Před časem jsem tady psala, jak jsme s Lolou a Alanem strávili hodně času v knihovně na výstavě a zpracovávali soutěžní kvíz s otázkami hurá prázdniny. Hodně jsme se u odpovídání zapotili a nebyla jsem si jistá, jestli máme všechny otázky správně. Nicméně Lola i Alan vhodili svoje vyplněné testy do schránky a už jsme to neřešili. Naučili jsme se, že není důležité vyhrát, už jsme takových soutěží dělali spolu hodně, ale že je důležité do toho jít. A nás to bavilo.
Jaké bylo překvapení, když mi přišel email, že Lola byla vylosována a dostane cenu. Cena je pro nás pro všechny tři, jak jsme se shodli. Pracovali jsme na tom, až se z nás kouřilo. Z 65 správných odpovědí bylo vylosováno pět a my mezi nimi teda Lola za nás. A tak děti vyhrály krásnou knihu Alenčin sen aneb Jak funguje mozek. Zaujala mě natolik, že sem dávám malou upoutávku. A koukala jsem, že ji nabízí hodně eshopů knihkupectví. Třeba to pro někoho z vás bude dobrý tip na dárek.
Kniha přibližuje celkem těžké téma zajímavým a poutavým způsobem. 
Mějte pohodový sváteční den.







7 komentářů:

  1. Knížka vypadá dobře. Určitě bych v ní stránky obracela se zájmem.
    Gratuluji k výhře.
    Hezký sváteční den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jste šikovní a výhru si zasloužíte. Určitě si jí užijete.
    Pěkný den

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, vnoučatka mají štěstí. Mají tak skvělou babičku, která je jim hodně věnuje. Výhru Vám přeji. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti to je hezká knížka. Určitě pro děti přínosná. Přeji celé vaší rodině krásné a pohodové Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, gratuluji k výhře, jste super team. Kniha je opravdu zajímavá.
    Přeji krásné Velikonoce. D.

    OdpovědětVymazat
  6. I já moc gratuluji! Knížka se bude určitě líbit.
    Marti, přeji krásný den. helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, to je pěkná, zajímavá knížka. Gratulace k výhře a přeju krásnou sváteční neděli. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.