pátek 8. dubna 2022

cesta domů


Včerejší výstava a vyzvednutí výhry z knihovny v Mělníku. Obojí bude v samostatném příspěvku. Vzhledem k tomu, že byl opravdu velký vítr, fotila jsem cestu domů jen z auta. Vůbec se mi nechtělo vylézat. Už jsem tady několikrát psala, že Říp je odevšad vidět. Ať se vracíme odkudkoliv. 
Takže tisíckrát Říp z auta.





Na těchto dvou fotkách je vidět, že fotím z auta, je to rozmazané, ale vyhodit se mi je nechtělo. 



A už se blížíme k naší vesničce střediskové. No, vesnička to není, žije tady víc než tisíc obyvatel. Takže docela velká ves.






Na závěr náš hezký kostel letem světem vyfocen velmi nekvalitně. Chyba není na vašem přijímači. 
Kostel na blogu už několikrát byl zvenku i zevnitř na rozdíl od detailů domů, které jsem nefotila nikdy..
Mějte pohodový den.


6 komentářů:

  1. Jsou známá místa, kterými člověk prochází či projíždí a téměř vždy chce se mu vzít foťák do ruky a znovu a zas fotit. Znám ten pocit.
    Hezký den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Martino, představuji si Praotce Čecha, jak stojí na Řípu, když tam ještě nebyla rotunda a říká: Sakra, chtělo by to digitální foťák, už aby ho někdo vynalezl, vyfotil bych si to tady, než tu postavěj Roudnici a vesnici C., kde bude bydlet a psát slavná novinářka Martina! Nad Soutokem tehdy asi sotva byla vidět věž a zámek.
    Doufám, že ti fórek přijde vhod. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Na Říp jsme před lety vystoupili symbolicky 8. května. Bylo sice chladno, ale než se člověk dostane nahoru, tak se trochu zahřeje. Bylo a je tam pořád krásně...Občas se také snažím fotit z auta, když mě synové někam vezmou. MˇPřeji Ti pohodový víkend i když se nám počasí hoodně pokazilo.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, ty fotky s Řípem vypadají skvělě.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti, kolem Řípu jezdím za známými, třeba jedu i kolem Tebe... Přeju hezký víkend. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, taky mám celkem často potřebu fotit z auta. Tvé obrázky nejsou vůbec špatné, žiješ v moc hezkém kraji.
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.