sobota 30. dubna 2022

tulipánové ráno






Brzká ranní kontrola stavu tulipánů na naší zahradě. Sára pobíhá kolem mě a kolem tulipánů, ale nepostojí, tak mi musíte věřit, že dnes ráno proběhla kontrola pod jejím dozorem.
Malé, velké, tlusté, tenké, které letos rozkvétají o dost později a je jich nějak míň než v minulých letech.
Tulipány mám ráda. Tak dnes monotematický příspěvek ve znamení tulipánů. 
Na konci tulipány ve váze, ty přivezli s chlebem.
Odkvétá třešeň a po celé zahradě jsou okvětní lístky. Je jako pocukrovaná. A lístky jsou všude.
Můj muž včera říká: prosím tě já mám ty květy nejen ve vlasech, ale i v uchu...
Mějte pohodovou sobotu. Na dnešní reportáž na otevření největšího farmářského centra v regionu se fakt těším a na tuto akci jsem narazila jen náhodou a zrovna mě zajímá.












6 komentářů:

  1. Myslím, že po takové kontrole musíš být spokojená.
    Marti, přeji hezkou sobotu. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Musím udělat taky kontrolu, zda se už ty naše tulipány uráčily otevřít svůj květ.
    Pohodovu sobotu, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, nádherné jarní barvy a tvary.Však jsme se načekali! Podívala jsem se, kde že je to tebou doporučené zahradnictví a pojedu tam, potřebuji bohyšky a přikouplím nějaké ty fuchsie. Pa a dík. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, krásné tulipány. Ty naše se zatím rozmýšlí, jestli vůbec vykvetou nebo skončí u listů.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  5. Marti moc krásně ti to kvete. Krásný den přeji.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, u nás se taky radujeme z kvetoucí krásy. Máš hezké tulipány.
    Hezkou neděli měj. J.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.