sobota 23. dubna 2022

překvapení v trávě



a vetřelec na zahradě. Na úvod dávám toho vetřelce.
Každý rok a už několik let je to naprosto stejné.
Můj muž pokaždé zvolá: jéé podívej, už to kvete.
A já každý rok odpovídám: nekvete, to je vetřelec, to má úplně jiné květy a pokvete později.



A tady je to překvapení. Petrklíč v trávě. Jeden jediný a poprvé.
Jo a kvete naše malá hrušeň. Jsem zvědavá na úrodu. Jeden rok kila, další rok dvě hrušky a vloni? No vloni nic. Ale kvete krásně. 




K dalším fotografiím, ke kvetoucí třešni, tulipánům apod. již příběh nemám. Jen k těm posledním kytkám. Koupeny na trzích před týdnem, ale nejsou lidi na přesazení. Většinou prší, a když ne, tak jsem někde pryč za reportáží a nemám na přesazení čas. Dnes opět výjezd stejně jako včera, takže zase se k tomu nedostanu.
Dnešní zahradní pelmel bez doprovodu, ani nevím, kde se zrovna v tu chvíli náš brouček toulal.
Tak na závěr dávám naši Sárinku, dvě zapomenuté fotky ve foťáku ani nevím ze kdy. Když to jde, tak záběry rychle kradu.
Mějte pěknou sobotu.












5 komentářů:

  1. Ovocné stromy u nás na zahradě ještě nekvetou, ale jinak už si jarních kvítek užívám.
    U vás jeden petrklíč a u nás (teď už odkvetlá) jen jedna jediná bledule.
    Hezkou sobotu, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, hezky ti to na zahradě kvete, já jsem si chtěla po dešti zrýt záhon před domem a jelikož strašně kašlu, musím to odložit.Mezitím to zase uschne a bude opět jako beton! Kosatce už hodně povyrostly a za chvíli nebude dobré to přesazovat. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti moc hezky Ti zahrada rozkvétá. Prvosenka jarní potěší vždy a navíc je chráněná, ladoňky také dokážou potěšit i když kvetou jinde než by měly. Sára to evidentně kontroluje, aby se na zahradě neztratila, až Ti to pokvete všechno, tak ji, královnu zahrady, za mě pomazli. Přeji vám všem dohromady krásnu sluníčkovou sobotu i neděli. Mějte se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, kvete ti toho spousta. My máme zatím jednu narcisku, jeden petrklíč, pár opelichaných hyacintů a v trávě se pokouší prorazit na slunce pár fialek. Vysočina, no...
    Hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  5. Ani u nás na zahradě není o překvapení nouze, a ne vždycky jsou takhle hezká :o)
    Marti, měj příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.