sobota 16. dubna 2022

první

 
tulipány, konečně. Ne, že bych si snad zapisovala, kdy u nás kvetou, to teda určitě... 
Nebýt vzpomínek na facebooku, které sami na mě vyskakují, ani bych nevěděla, že mají zpoždění už dva týdny minimálně. 
Zatím jich moc rozkvetlých není a jsou rozeseté po celé zahradě a lezou tam, kde nikdy v životě nebyly. Ostatně jako každý rok.







Třešeň už rozkvetla celá a bzučí to v koruně jako v úlu. To je samozřejmě dobře, protože květy ještě neznamenají plody. Tentokrát jsem fotila včera po obědě bez doprovodu, Sára spinkala nahoře v ložnici ve svém malém křesílku. 
Ve čtvrtek večer přijel syn, tak nemohla jít samozřejmě spát, když se venku něco dělo a povídalo, tak to musela dospat. Spala v kuse téměř pět hodin. To vůbec neznáme. Jinak to courá furt sem tam, ven a dovnitř.
Tak včerejší procházka bez doprovodu.
Mějte pohodovou sobotu. 












5 komentářů:

  1. U nás na zahradě konečně rozkvetl zlatý déšť a rozkvetly narcisy. Tulipány zatím ne. Poupata se nějak nemohou zmátořit :-). Modřence už taky vykukují. Jen to dnes na slunečný den nevypadá.
    Hezkou bílou sobotu, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, já jsem na chalupě a tady v podstatě nekvete skoro nic - na zahradě jedna mininarciska a dva opelichané hyacinty (ty přesazené, co jsem měla doma, už nikdy nekvetou tak krásně jako poprvé v květníku). A na procházce jsem potkale jen sasanek, orsejí a sedmikrásek. A to ještě včera vykukovalo sluníčko, dneska v zimě a dešti kytičky ani neukážou kvítkam, myslím.
    Hezkou sobotu

    OdpovědětVymazat
  3. Marti krásně ti to na zahrádce kvete, ale kvetoucí třešně mám moc ráda. Jsou jako nevěsty. Bílá krása. Přeji ti veselé Velikonoce a pohodový čas.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, Marti! Kochám se a zdravím. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti,
    já doma žádné kytky nepěstuji, statečně mi přežívá šnitlík a jedna kalanchoe, co jsem kdysi koupila ve výprodeji v IKEA (ani nevím, jestli je ten název dobře:-D). Každopádně radnice před několika lety nechala osázet takové pásy trávníku květinami a nyní všude kvetou narcisy a tulipány. Každý rok se na to těším:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.