neděle 24. dubna 2022

místo za humny


už jsem jej fotila i malovala. 
Kolem Baraby jezdíme často na Mělník, ale nikdy není čas se zastavit, Vlastně nejvíc zanedbávám místa, která mám přímo u nosu. Pravděpodobně kdybych pracovně nenavštěvovala různá místa a nefotila i taková, kam se člověk běžně nedostane, měla bych pravděpodobně v osobním životě více nadšení pro zážitky. 
Když jedeme tam, není čas, když jedeme zpátky po nějaké reportáži, už se mi do focení nechce, jsem unavená nebo prší či mám slabou baterku ve foťáku. 
Přitom je toto krásné místo za humny, ale tak to bývá. Pokud mám zrovna volno, přiznám se, že jsem ráda doma a nikam se mi nechce, byť je to kousek. Ono je vlastně jedno, jak daleko to je. Stejně se musíte nějak vypravit, nevyjedete jen tak z domu. 
V pátek jsme jela z kláštera, kde jsem si povídala s panem ředitelem, už jsem tady o tomto krásném místě nedávno psala a mohli jste nakouknout i na výstavu, a dělala obhlídku další rekonstrukce a vracela jsem se hodně unavená. 
A můj muž povídá jako pokaždé: takže dnes si Barabu zase nevyfotíš. 
A aniž se ptá, přijede s autem co nejblíže.
Udělám aspoň pár fotek. 
Problém je, že je to fakt kousek od našeho domu, o něco víc než kilometr, tak si vždycky řeknete, podívám se blíž až příště.
Tak dnes jen kousek a zase snad někdy příště.
Mějte pohodovou neděli. Já jsem dnes sice doma, ale musím psát a přepisovat z diktafonu, co jsem nasbírala za pátek a sobotu. Tak hurá na to!



8 komentářů:

  1. Marti, jsi tak pilná. Obdivuji tvůj elán do psaní i focení. Místo za humny se mi líbí. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, to je opravdu nádherné místo. Také jsem dříve na toulky kolem bydliště neměla čas a teď si to fakt užívám když můžu. Moc hezké fotografie. Přeji ti krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, to jsou ty bývalé pískovny za odbočkou na Roudnici? Tam sedí vždy plno rybářů.
    Máš hodného muže, že ti zastaví, kde potřebuješ. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, ne, tohle je Baraba těsně za Cítovem směr na Mělník. Jsou to taky bývalé pískovny a táhnou se až k Dolním Beřkovicím.

      Vymazat
    2. Marti, mezitím jsem koukla do mapy a je to opravdu soustava těch bývalých pískoven, co znám, když jedeme z Mě přes Cítov do Roudnice,jen jsem netušila, že se to tak jmenuje a tedy díky tobě to nyní vím.
      Hezké pondělí a mějte se fajn. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Marti, ať Ti jde práce pěkně od ruky. A zajímavá místa mohou být i za humny. Hezky je u vás.
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Jak čtu, měla si hodně pracovní neděli. Snad šlo vše podle plánu.
    Za humny se dají najít krásná místa - děkuji za nakouknutí do těch vašich.
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, Ty se taky nezastavíš... Měj se hezky, opatruj se. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.