ona.idnes.cz |
Rozdělení reklamy je jasné: dobrá a špatná. Celý národ zná heslo "bobika" a příběh to byl skvělý, ale mě, která jsem se tím živila, trvalo celé měsíce, než jsem si zapamatovala, na co reklama je. Sedala jsem k televizi a vždy čekala, až to zazní a druhý den jsem zase nevěděla nic. Po třech měsících jsem si konečně zapamatovala centrum.cz, takže toto je fakt špatná reklama. Nechci tady hodnotit reklamy, nejsem k tomu kompetentní, ale nejlepší reklamy má kofola a všichni vědí, o co jde, když se řekne: když ji miluješ, není co řešit.
Já však nejsem správný vzorek spotřebitele, na kterého má reklama působit, protože jsem vůči ní imunní.. Zásadně vše vybírám na internetu a z 95% se moje nákupy odehrávají právě tam. Jediná reklama, která mě snad kdy ovlivnila a přinutila k nákupu, byla reklama na hezkou kabelku či hodinky ve slepičím časopise s odkazem na internetové stránky. Kdybych musela do krámu, nikdy bych to nekoupila. Teď jsem tímto popřela veškeré analýzy týkající se reklamy, protože tištěnou reklamu podle statistik vytlačují samozřejmě jiná média internet, facebook atd., ale já to tak někdy mám.
Úplně zbytečná se mi zdála reklama, která se mi zobrazuje s každým otevřením emailové zprávy. Věděla jsem, že tam je, ale nikdy jsem nevnímala obsah. Až do jisté doby.
Po třech dětech a při svém věku si bez nějaké namyšlenosti připadám celkem zachovalá a postavu také moc neřeším. Cvičím jen proto, abych se udržela v kondici a aby mi nezačala všude plandat kůže sešlostí věkem. Ale když několik týdnů při každém otevření emailu na mě začalo střídavě "jukat" tlusté velké břicho, které mě zvalo na liposukci a střídalo se s pobídkou, ať si koupím šaty XXL, začala jsem si to brát osobně :) Aspoň tedy na malou chvíli. Začala jsem se víc pozorovat a víc o sobě přemýšlet. Proboha proč já?? Vždyť vypadám ještě celkem dobře a potvrzuje to i mé okolí. Na liposukci bych nikdy nešla, nesnáším tyto invazivní metody a stačí mi, že mám umělé nehty, obarvené vlasy a umělý můstek, nic dalšího nepřirozeného neplánuji. No vlastně, pokud ještě, nedej bože, bude zapotřebí umělý kloub.
Tak to byla reklama, které jsem si opravdu všimla. Vím samozřejmě, jak tato reklama funguje, ale stejně, proč mi tam někdo nepustí nějakou hezkou babu v hezkých šatech s hezkou kabelkou? Třeba bych se chytla.
Po několika měsících se reklama konečně změnila a začal se mi tam nabízet údajně nezadaný chlap z mého okolí. Sice to bylo z okolí, kde se již dávno nevyskytuji, chybička se vloudí, ale stejně je to podivná souhra náhod. Krásně to do sebe zapadalo.Panebože, velký bratr se dívá!? Zřejmě si dotyční mysleli, že jsem se sebou něco udělala a změnu si zasloužím.
Tak a jdu se podívat, jestli mi nepřišel nějaký email :-)
Žádné komentáře:
Okomentovat
Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.